Juventus a bătut iar. Tot la scor şi tot pe Verona!

Bine, de data asta “doar” cu 4-0, dar orişicât…

Cam asta am făcut peste weekend: m-am uitat la meciuri şi-am fost la un chef mişto în Centrul Isteric – aşa-i zicem noi 😀 – de ziua unei prietene.

Revenind la fotbal, deci – Real s-a răzbunat pe Getafe după eşecul din Copa del Rey, Liverpool şi Arsenal au câştigat în deplasare, iar PSG a-nvins un Evian al naibii de arţăgos.

A, da, iar Steaua a pierdut pe final un amical cu Borussia Dortmund – ştiu că nemţii lui Klopp sunt cam praf pe plan intern anul ăsta, dar vin, totuşi, din Bundesliga, aşa că nu-i cazul, consider eu, să ne dăm cu capul de pereţi acum din cauza unei asemenea înfrângeri.

Ca urmare, săptămână excelentă vă doresc tuturor! 😉

PS

Gabi Tamaş sigur şi posibil Ţucudean la Steaua – aici chiar c-avem ce comenta! 😀

6 Comments

  1. Transferurile Stelei par ceva mai interesante decât Juventus :))

  2. Pai, cum spuneam: folosesc si eu victoriile juventine ca pretext. 😀

  3. Uite că mi-am făcut timp să văd meciul Stelei în opt colțuri. Aș fi vrut să scriu mai multe, dar încă nu mi-a revenit cheful, am altele pe cap. Așa, pe scurt:
    – A părut o pregătire pentru meciul cu omoloaga Borussiei din Liga noastră – fără Arlauskis, Szukała, Varela, Filip, Prepeliță, Sănmărtean, Chipciu și Rusescu(o repriză); lejeritate mare în joc, ce mai, amical….
    – Fiind vorba de primul meci după chiolhanele de sfârșit de an, a fost chiar bine.
    – Se cam tărăgăneazăcu transferurile, dar nu-i bai, returul va fi, oricum, un șir de antrenamente pentru UCL…
    – A mai rămas cam o lună până la meciul cu lanterna vișinie. Sper să dea GgB ordin: cât mai multe!

  4. Apropo de lanterna visinie – cica Sapun s-a dus cu ei in nu stiu ce cantonament…

  5. Săpun? Nu fi răutăcios… 😉

  6. Dar nu-s rautacios, asa-i spun ei, folosesc si eu termenul in cauza. Acum, doar n-or sa vina ca minoritatile cu pretentia ca anumiti termeni le sunt permisi numai propriilor reprezentanti… 😀


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.