Cântec pentru Elena Udrea

Starea Naţiei este, cred eu, cea mai tare producţie TV românească la ora actuală – nu cred să fi existat vreo ediţie care să nu conţină măcar o fază extrem de amuzantă.

De pildă, aseară, Dragoş ne spunea pe Twitter că i-a pregătit duduii o surpriză şi eu bănuiesc că de asta era vorba:

Pe bune, cum ziceam imediat după emisiune, clipul în cauză merită făcut viral. Că va deveni sau nu, habar n-am. Cert e că yo-l arhivez şi-aici, pe blogu-mi. Pentru că merită.

Iar pentru băsiştii care cred că posedă şi ei un oarecare simţ al umorului, atât: hă hă hă.

4 Comments

  1. Atât spun: hă! Hă! Hă!

  2. LOL! Te solidarizezi cu Basea?

  3. Măi, te-am prins: ție nu-ți plac cârnații de Pleșcoi…

  4. LOL! Chiar nu!


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

