Azi, meci cu Astra

Să-ncercăm să facem abstracţie de ce se-ntâmplă prin zona politică – tipesa fu lăsată să meargă acasă, iar lumea comentează rautăcios.

Prietenul Toshiro, de pildă, zice: probabil asta s-a decis pentru că-i crescuse părul şi se vedea la rădăcini că nu-i blondă. Eu am postat pe Twitter “Vorbeşte marea” şi, în caz că nu s-au prins unii sau alţii ce şi cum, am pus-o şi pe-aia cu gara mică şi frica.

Dar, cum spuneam, să trecem peste evenimentele politice şi să ne îndreptăm atenţia către fotbal.

În Champions League, “Şahtiorul lui Nea Mircea” a scăpat ca prin minune de o bătută zdravănă cu Bayern, ceea ce Dinamo, spre exemplu, n-a reuşit cu Pandurii, în Cupa Ligii.

Am rîs eu de dinamovişti aseară, dar nu prea-i rîsul meu, că nici steliştii lui Gâlcă nu s-au prezentat nemaipomenit în pauza asta de iarnă. Bine, nu că Astra ar sta pe roze, dar pe mine Steaua mă interesează să joace bine şi să câştige, nu să joace alţii prost!

În fine, vedem diseară ce va fi. Oricum, rămâne cum am stabilit:

FORZA STEAUA!

PS

La mulţi ani, Andy!

7 Comments

  1. LA CE ORA E MECIUL SI PE CE CANAL?

  2. De la 7 seara pe Look Plus, Dolce1 si Digi1.

  3. auzi la el ce asculta, ce gusturi de subinginer iesit la pensie ai! :))))))))))))))))))))

  4. Ei, na, meci… E un antrenament pentru antrenamentul de duminică…

  5. Amice “Lol”, esti cretin cu acte, e clar! :)))))))))))
    Si parca ti-am zis sa-ti vezi de treaba prin alte parti si sa nu ne mai agasezi cu prezenta ta pe-aici! Hai, mars inapoi in galerie, sobolane!

    Toshi, cica se-ntoarce Keseru. Io zic ca-i “da bine’. 😉

  6. Până la urmă și-a pus turban, se pare. Nikolić ăsta nou, cum îl cheamă? A, Țucudean… Dacă e așa înfipt și are cine să-i dea mingi, ar putea fi o soluție. Ne lipsește însă un Sănmărtean. Să vedem ce-o fi la antrenamentul următor. Cred că dă cel puțin două goluri. Încă vreo 4-5 de la ceilalți și se lămurește treaba…

  7. Da, m-am bucurat degeaba ieri ca revine Keseru la Steaua, am auzit c-a semnat cu arabii. Aia e, sa speram ca-l inlocuieste cu succes Cutudean… asta… Tucudean. 😉


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

