Ieri, antrenament cu Astra

Până la urmă avu dreptate Toshiro: aseară am asistat la un antrenament cu public. Mă rog, “cu public” e cam mult spus, că erau doar câţiva inşi rătăciţi prin tribune – domnii de la MApN, mulţumiţi? – dar aţi prins ideea.

De multişor n-am mai văzut asemenea diferenţă între două echipe româneşti de top – şi încă Steaua nici măcar n-a jucat extraordinar, îmi permit eu să-i contrazic pe comentatorii Look Plus, dar a fost Astra mult sub aşteptări.

Totuşi, faptul că aproape n-am avut adversar ieri contează prea puţin în perspectiva partidei de duminică, orice alt rezultat în afară de o victorie la scor cu Rapid pentru stelişti putând fi considerat o surpriză imensă.

Altfel, după meciul alor noştri m-am uitat la Modern Family şi John Oliver şi-n aşteptarea emisiunii lui Pătraru am adormit la cea a lui Guran. În consecinţă, am aflat abia dimineaţă c-a bătut şi Real pe Schalke în deplasare.

Cu alte cuvinte, două echipe dragi mie au şanse uriaşe să meargă mai departe în competiţiile în care sunt angrenate, chiar dacă la una e vorba de măreaţa Ligă a Campionilor, iar la cealaltă doar de inutila Cupă a Ligii româneşti.

Hai s-auzim de bine toţi!

2 Comments

  1. Și mie mi se pare cam inutilă cupa asta, dar bine că am dat de Astra, să le mai scoatem fumurile din cap Budes, Flores, Alibes și alte vedete ale vânătorului de elefanți au scăpat ușor aseară. Budescu ăla zici că-i din Buzescu, așa se țigănește. Și erau unii care-l vedeau la Steaua. Ce să caute? Ăsta e jucător perfect pentru Rapid, clown pentru corsicanii din tribune, tăvălindu-se pe gazonul fermecat de sub pod. Îți dai seama ce-ar fi cu el și Șumi antrenor… Și lui Texeira i-a fost teamă că Steaua e o pălărie prea mare pentru el, aici n-ar mai fi fost ”nambăroan”, ci unul dintre cei 11. Așa că, din păcate, n-are cine să-i valorifice calitățile lui Țucudean. După cum ți-am zis, habar n-aveam cine e, nu-l remarcasem în vreun fel la Dinamo, dar aseară mi s-a părut că are calități, un fel de Nikolić cu șiretenia lui Piovaccari. Să nu ne grăbim, e timp…

  2. Eu l-am remarcat pe Tucudean la Dinamo si mi se parea cam din alt film, mult peste ce puteau coechipierii sai de-atunci. La Steaua, acum, e posibil s-arate mai mult, sustinut de un lot net superior celui din Stefan cel Mare, asa cum e posibil sa nici nu se ridice la nivelul asteptarilor. vedem ce-o fi…

    Altfel, nu m-as arunca la mistocareala gen Mironica in ce priveste pretentia lui Flores de-a fi numit asa – in fond, tot pe filiera “iscus” a ajuns “escu” si la noi si la spanioli, in forme diferite, e drept, dar al naibii de asemanatoare. 😉


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

