Ospătarul Milescu

În cartierul copilăriei mele aveam o stradă numită oficial Spătarul Nicolae Milescu. Neoficial, lumea din zonă prescurta denumirea: Spătarul Milescu. Şi mai neoficial, noi îi ziceam de-a dreptul Ospătarul Milescu.

Văd o ciripeală demenţială de-a lui Dragoş Pătraru:

Rîd în hohote şi-i răspund cu un banc:

Gheorghe şi Pişti la restaurant.
– Mei Gheo, cum se zice corect la voi, în română: o spătar sau un spătar?
– Un spătar!
– Unspătar, doi beri, te rog!

Aşa mi-aduc aminte de strada aia pe care mergeam către – da, exact! – şcoală, Rareş! 😀

Şi-mi zic: bă, ce merge şi porecla aia ca titlu de articolaş numai bun la început de weekend pe care vi-l doresc tuturor excelent!

Hai s-auzim de bine toţi!

4 Comments

  1. Tot despre… româna maghiară:

    Jancsi îl invită pe vechiul său prieten Gigi la aniversarea căsătoriei.
    – Draghe Gigi, me bukur che ești alături de noi in asta zi. Au trecut 20 de ani de chind sunt cu soția meu și…
    Gigi îl corectează prompt:
    – Soția mea…
    – No, cu a ta numa de zece ani…

  2. LOL!
    Dar fii atent la prietenul Cristian Lisandru, absolut genial cu Schnappi:
    https://lisandrulisandru.wordpress.com/2015/02/28/dezordinea-de-zi-7-vai-de-noul-pnl-daca-blaga-si-predoiu-sunt-la-butoane-insa-e-1-martie-cu-ei-sau-ce-bine-ar-fi-fara-ei/
    Iar daca vreti si programul propus, iata-l:
    http://psnews.ro/wp-content/uploads/2015/02/DOCUMENT-Programul-de-Guvernare-al-PNL.pdf
    Eu am ris in nestire parcurgandu-l! 😆

  3. Mihai, apropo de bancul tau, eu zic ca e valabila si o… Spatar 😉
    http://s1.ziareromania.ro/?mmid=a63f71aafa8584e521

  4. Corespunde… 😀


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

