Invincibilii olteni

În vara anului trecut, prin iulie, parcă, Rapid şi Craiova jucau un soi de tur preliminar în Cupa Ligii, ca proaspăt promovate. Vizionând acel meci, normal că m-am amuzat teribil şi-am concluzionat: cele două echipe vor fi ciuca bătăilor în noua ediţie de campionat.

Dacă la Rapid s-a confirmat previziunea-mi, Craiova s-a repus destul de repede pe picioare, ba chiar a reuşit o serie incredibilă de meciuri fără înfrângere! În condiţiile astea, chiar eram curios să-i văd pe elevii lui Cârţu şi Săndoi – La mulţi ani! – la treabă.

Şi i-am văzut ieri, contra steliştilor lui Gâlcă. Şi iar m-am amuzat copios. Doar că acum m-am şi enervat că iar n-a reuşit să treacă Steaua-mi de o echipă care bagă autobaza – şi cred c-aici ar trebui căutate problemele şi lăsate odată explicaţiile gen Hansi cu ghinioanele!

Bine, aşa ar fi o chestie interesantă să-l sperii pe Gigi cu “blestemul lui Arlauskis” – să-i spui că scoaterea lituanianului din lot pe motiv că nu-şi prelungeşte contractul a dus la situaţia asta, ca orice şut pe poartă al adversarilor să fie gol – cum s-a întâmplat cu Rapid, că oltenii ieri n-au reuşit nimic în sensul ăsta, au explodat de bucurie la un corner şi cam atât – dar mi-e că i se pune pata aiurea pe Cojocaru!

Cât despre “pitch”, cum numesc britanicii ăia îngroziţi de “invazia românilor” tarlaua pe care se dispută partidele, ce-ar mai fi de zis… Că tot aduceam vorba vineri de copilărie şi cartiere – în cel al bunicilor băgam câte-o miuţă pe un teren viran dintre două blocuri şi-o parcare, loc destinat iniţial, probabil, amenajării vrenui părculeţ, ceva, dar care se prezenta mai bine ca ăla pe care s-a jucat ieri după-amiază fotbal profesionist, cică.

Altfel, săptămână excelentă s-avem toţi!

PS

Happy Mărţişor! + La mulţi ani, Răzvan! + La mulţi ani, Keitel! (pentru ieri, lui Săndoi i-am urat deja în text) + La mulţi ani, Mache! (azi) 😉

3 Comments

  1. Muica ce se autobaricadara olteniiiiii.

  2. Acu` ce să mai zicem? Oltenii n-au nicio vină, atâta pot ei. Dar ce ne facem cu bezmeticii noștri? Noroc că vin antrenamentele cu Petrolul și CFR și ne revenim…

  3. Maitre, daca mai vorbesti mult de “antrenamente”, mi-e ca-ncep sa jubileze si gazarii si ceferistii clujeni, c-am vazut ce s-a intamplat recent in astfel de situatii… 😉


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

