Ceva mai aproape de normalitate

Mă refer, desigur, la cele trei puncte puse-n joc aseară, nu la atmosfera hibernală de la Piatra Neamţ, care numai normală nu e când am trecut deja de jumatea lunii lui Marte!

Cum îmi place mie să glumesc când vine vorba de vreme naşpa, de vină e prietenul Ionuţ Iancu – pasionat de meteorologie, apare cu veşti nasoale despre timpul probabil când ţi-e lumea mai draga! 😀

În rest, da, fotbalistic vorbind, victoria stelistă a venit firesc – ştiu că risc să fiu luat la bătaie de Zé Maria, dar asta e, mi-l asum, plus că-s mai tânăr ca el, mai înalt, am practicat şi eu sport de performanţă cândva… În fine, o spun: deşi n-a jucat extraordinar, Steaua a făcut-o mai bine ca Ceahlăul!

Altfel, evident că iar am chef să-ncep şi acest weekend mai devreme, aşa că vi-l doresc de pe-acum tuturor excelent, iar Simonei îi mai transmit şi felicitări pentru calificarea în semifinale la Indian Wells!

2 Comments

  1. n-ai zice ca-s de vina si pentru victoria Stelei 😛 :)))

  2. LOL! Tu esti de vina cand e vreme nasoala, pentru victoria Stelei e “vinovat” Raul! 😀


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

