Chipcio italiano

Se ştie că n-am cont de Facebook sau cel puţin ar trebui, c-am repetat asta de zeci de ori. Deci, neavând un asemenea cont, am citit în GSP că şi-a făcut Alex Chipciu unul şi-a stat de vorbă cu lumea:

1. Ce reprezintă pentru tine Simona Halep?
A.C. – Nadia, Ilie Năstase, Hagi .. Simona

2. Care e jucătorul preferat pe care îl ai la Rapid?
A.C – Pancu

3. E greu fără suporteri?
A.C – Îngrozitor de greu!

4. Care e cel mai frumos moment din cariera ta?
A.C – Multe au fost frumoase, dar eliminarea celor de la Ajax a fost the best

5. Ce post TV urmăreşti frecvent?
A.C – Discovery

6. Dacă Dinamo ţi-ar oferi un salariu mai mare decît cel al Stelei, ai merge la Dinamo?
A.C – În viaţă nu totul se reduce la bani!

7. Ce seriale urmăreşti?
A.C – Serialul meu preferat este “Steaua campioana”. Urmează episodul 3

8. Dacă ai pleca de la Steaua, unde ai vrea să mergi?
A.C – Îmi doresc să-mi închei cariera la Steaua

9. Ce înseamnă pentru tine numărul 7?
A.C – Cea mai mişto scandare a galeriei Stelei: LĂ-CĂ-TUŞ

10. Joci Football Manager sau FIFA?
A.C – Eram disperat de FM, acum mă joc LIVE, “tată de fete”!

Din conversaţia cu pricina am reţinut faptul că-l apreciază pe rapidistul Pancu – de unde şi titlul meu, parafrazând celebra scandare giuleşteană: e Panco, Panco italiano…

Deseori am discutat cu prietenul Toshiro despre faptul că stelistul nostru seamănă din foarte multe puncte de vedere cu ieşeanul aciuat pe sub pod: talent cu carul, nervozitate cât cuprinde, mai ales pe teren.

În fine, tânăr fiind, să sperăm că Alex îşi revine. Semne dă. 😉

14 Comments

  1. A zis Toshiro ca Pancu are talent cu caru’? Nu creeeed! Astept confirmarea 😀

  2. Am tot asteptat sa-ti confirme chiar el, dar vad ca intarzie…
    Evident ca-i foarte talentat, din moment ce a ajuns mare fotbalist chiar trecand pe la un club ingrozitor de neserios precum Rapid! 😀

  3. Bre, Ovidiule, eu nu pot să nu apreciez valoarea unui jucător, dar nu-i suport pe cei care n-au manere, cum ar zice con-județeanul tău…
    Am găsit un fragment dintr-o postare a mea de acum ceva ani: ”Bănel e un băiat extraordinar, din punct de vedere al caracterului, al comportării, dar e lipsit de talentul nativ al unui Zicu, Panciu sau Sânmărtean, de exemplu.” Pentru că e mai de apreciat unul care face tot ce poate, în timp ce altul se scoate cu câteva floricele. În istoria fotbalului nostru au existat numeroase exemple de jucători talentați care s-au pierdut pe drum din cauza unor tare comportamentale. Puțini au confirmat în străinătate. De impus s-au impus cei care au fost mai aproape de mentalitatea unui profesionist, și aici îi pun pe Gică Popescu, Hagi, chiar și Balint, care a avut ghinion cu accidentarea care l-a terminat.
    Și cea mai mare boală o am pe mingicarii care dau la gioale după ce pierd mingea – Sânmărtean, Teixeira, Chipciu.
    Pancu n-a știut niciodată ce vrea, singurul loc unde s-a impus a fost la Rapid, unde exigențele sunt scăzute. Nicio altă echipă n-ar accepta în lot, acum, o umbră a speranței de altă dată. Ori Pancu, la ora asta, e chiar penibil…

  4. Hai, bre, Sam, vezi c-acu’ apare baiatul ala de scrie la un ziar sportiv central si-ti explica ce pasa magistrala i-a dat Pancu lui Niculae in meciul de-acum o saptamana si ceva cu Otelul! 😀

    Altfel, cica s-a stins Nicolae Rainea:
    http://www.gsp.ro/fotbal/liga-1/nicolae-rainea-cel-mai-mare-arbitru-roman-al-tuturor-timpurilor-a-murit-in-aceasta-dimineata-citeste-un-interviu-de-colectie-acordat-gazetei-am-facut-performanta-in-cele-3-mari-domenii-din-viata-mea-447228.html
    Odihneasca-se in pace!

  5. Panciu zici? Hai ca mi-ai facut pofta de un sprit! 😀

  6. Trista veste mi-ai dat, Mihai. Dumnezeu sa-l odihneasca pe Nicolae Rainea.

  7. Da, mare pacat de omul ala… Dar sa depasim momentul trist si sa ne veselim, ca el insusi parea un spirit vesel – v. episodul cu Keegan, care l-ar fi acuzat c-a luat bani de la italieni: “Soldi, soldi!”, la care Rainea: “Soldi pe pizda ma-tii!” 😆

  8. Pancu, Panciu, tot aia… Hai, noroc!

  9. Maitre Toshi, faci tu ce faci si invadezi teritoriul altora – aici expert e prietenul nostru “apsteitez”, mare amator de vinuri din alea… 😉

  10. Acum hai să stăm strâmb și să judecăm drept. Cariera lui Pancu s-a încheiat foarte repede, acum 10 ani, la Beșiktaș. De atunci, marele Pancu a dat 39 de goluri…

  11. 39 de goluri in 10 ani pentru un atacant sau mijlocas ofensiv, ce-o fi el… E mult, e putin…? 😀

  12. Păi, dacă vedem că în precedenții 10 ani înscrisese 74 de goluri…

  13. Dawson, am probleme cu contul de iahu, nu mai am adresa lui Toshiro. da-mi si mie, te rog, o adresa de mail dishpuniblu unde pot trimite niste poze cu asaltul lupilor galbeni, merci

  14. Jerome, te sun in cateva minute, ca am putintica treaba acum. Desi presupun ca Toshiro n-are nimic impotriva daca iti dau adresa lui, prefer sa astept confirmarea-i. 😉


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

