Băi, Steaua, mai jucăm şi noi ceva?

Bun, ok, nu m-am uitat la meciul de-aseară prea mult, că Paşte fericit, alea-alea… Mi-a spus maică-mea cât fu scorul şi m-am băgat pe net să văd rezumate şi alte greşeli de arbitraj împotriva echipei noastre.

Dar nu asta-i problema, dragii noştri jucători! Problema e că nu jucăm nimic de câteva meciuri încoace – cu excepţia semifinalei de Cupă cu Petrolul, victoriile au fost chinuite, norocoase, ba aia cu CFR de-a dreptul nemeritată!

Uneori am senzaţia că voi chiar vreţi să meargă titlul la ciudata maimuţa… asta… echipa din Târgu Mureş care-şi spune ASA!

În fine, voi faceţi ce vreţi, dar după aia nu vă mai miraţi că nu vine lumea la stadion! Sau, când vine, vă înjură…

Altfel, cică s-a tras la sorţi duda cu bonurile fiscale. Eu sunt unul dintre nebunii care chiar le păstrează, iar asta de mulţi ani, însă m-aş mira să am vreunul de doar 6 lei şi ceva. Dar şi dacă-l am… 😀

Hai Sărbători Pascale pline de lumină s-avem în continuare şi săptămână excelentă tuturor!

Leave a comment

No comments yet.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

