Hai cu Bayern la putere!

Bavarezii sunt deja campioni, dar nu mă bucur din cale-afară. Şi-asta nu, nu din cauză c-aş simpatiza mai degrabă o echipă ca Borussia Dortmund. Nu!

Pentru mine, am mai zis-o de nenumărate ori, Bavaria – şi Germania, cu totul! – reprezintă excelenţa: în fotbal, în cam orice sport şi-n cam orice.

Aş fi vrut să scriu, însă, de pe la Paştele Catolic, în loc de Bayern, Steaua. Pentru că se putea.

Iar acum nu-s prea convins că se mai poate nici măcar la Paştele Cailor, cu toate că bezmeticii lui Gâlcă au învins la scor la Cluj.

Să nu credeţi că am ceva cu-ai noştri – că siglă, că FCSB şi-alte prostii… Pur şi simplu mă enervează faptul c-am pierdut puncte aiurea-n tramvai, adică jucând mai bine decât adversarii de cele mai multe ori.

Dar să revenim la subiect: Bayern merită toate felicitările din lume pentru acest al treilea titlu consecutiv!

Şi săptămână excelentă tuturor, oriunde v-aţi afla!

Leave a comment

No comments yet.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

