Uite cum ajung eu azi la meci

Mă sună vărul Keitel: bă, vin în Ţară!

Eu: Aşa, şi?

El: Ia bilete la meciul cu ţăranii!

Evident că se va rezolva…

Doar că el e stelist din Tg. Mureş.

Oricum, dacă nu-i batem nici acum pe ăia…

FORZA STEAUA!!!

Actualizare

Până la urmă nu mai mergem pe stadion. Deci titlul ăsta nu mai are sens. Dar îl las aşa, c-a venit amicul Ovidiu cu comentarii răutăcioase. 😀

Eu tot ce sper acum e să nu se ducă nici Ponta pe Arenă – toată stelimea ştie de ce! 😆

Însă, desigur, dacă nu câştigă Steaua diseară, vă dau voie să spuneţi că eu şi Keitel suntem de vină! 😀

2 Comments

  1. Ce articol imbecil a cacat Udrea! Uneori am senzatia ca numele asta e predestinat… 😆
    S-o tii langa cu Steaua si “regimul Ceausescu”, de parca nimeni altcineva din fotbal nu lingea clanta partidului unic, ba sa-i mai scoti pe unii si disidenti, asta tine deja de psihiatrie – e mitomanie, nevroza obsesiva.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

