Giro d’Italia 2015

Asta e poza…

IlGiro2015

…pe care-am preluat-o de pe un site foarte mişto pe care l-a recomandat prietenul Ovidiu, ca un Lup Galben ciclist veritabil ce se află. 😛

Să ne bucurăm împreună de Turul Italiei şi să şi comentăm, dacă binevoiţi.

Plus weekend excelent, că-ncepe acuşica! 😀

Şi, evident, aşa cum ne-am obişnuit deja:

FORZA STEAUA!

PS

Bineînţeles: TRĂIASCĂ REGELE!!!

LE

Realizez acum, când vreau să fac sticky această ghiduşie, că postarea-n cauză poartă numărul 2000: deci vă mulţumesc tuturor că mă suportaţi! 😉

157 Comments

  1. Vamos Alberto!

  2. Il fac si sticky dupa ce bag niste mici romanesti! 😀

  3. bre, ai uitat sa zici ca site-ul ala foarte misto ti l-am semnalat io pe topicul de snooker 😛

  4. Nu, n-am uitat – fix la ala ma refeream cand spuneam c-am pregatit deja cate ceva despre Turul Italiei. Dar, daca tii neaparat, pot edita acum: Lupul cel Galben e cel mai mare meserias intr-ale ciclismului! 😆

  5. claro que si! 😀

  6. Claro, claro… Multumit? :))))))))

  7. Neata, Natiune!
    Sa facem o mica paranteza, ca merita: conservatorii au castigat ieri in Marea Britanie, in ciuda unor sondaje initiale care prevedeau un dezastru pentru ei. Daca ar fi sa fac o comparatie cu niscai evenimente sportive, unul ar fi meciul de-alaltaieri dintre Barcelona si Bayern. 😉
    Si-un link:
    http://stirileprotv.ro/stiri/international/alegeri-in-marea-britanie-conservatorii-si-laburistii-in-cel-mai-strans-proces-electoral-din-ultimii-41-de-ani-live-update.html

  8. pai acu’ zi-ne si consecintele pentru noi, daca exista, ca te vad pasionat de treburile astea politice. la mine tv-ul merge doar pe posturi de sport si nu prea sunt la curent cu evenimente de alta natura. si dupa aia inchide paranteza 😀

  9. Consecintele pentru noi erau naspa daca nu si-o lua in freza atat de grav Nigel Farage. Asa, chiar daca Ponta insusi s-a declarat fan al laburistilor – ca stanga, alea-alea… 😆 – eu cred ca victoria zdrobitoare a lui David Cameron e de bine, inclusiv legat de Romania. 😉
    Iar paranteza n-o inchid, ca asta e postare aniversara, asa ca dicutam aici de toate, nu numai ciclism! 😀

  10. Daca tot vorbim de paranteze si Romania, hai sa pun si asta:
    http://www.catavencii.ro/top-3-lucruri-pe-care-romania-le-a-stricat-pentru-restul-lumii/
    Plus, de la BBC:
    http://www.bbc.com/news/election-2015-32633099#

  11. Morgen, people!
    Pana-ncepe Turul Italiei, sa facem un tur al Bucurestilor anilor 70:

  12. De unde începe ? Tot din Anglia ? 😀

  13. LOL! Scrie acolo – San Lorenzo al Mare. 😉

  14. Dedicatie pt. Sam, de la Radu Cosasu

    Încă nu s-a studiat serios cum de a prins snookerul la români; ai zice că nu ni se potrivește – se joacă în tăcere, nu se aude decît ciocnirea bilelor, jucătorii nu se ating nici măcar cu tacurile, nimeni nu urlă la celălalt, nimeni nu se ia de gît cu arbitrii, nici o violență, doar crispare, doar încordare a privirii și un murmur îndelung al sălii la ratări, firește, fabuloase. Cum de a ajuns aiureala asta strict englezească la pasiune, la telefoane de noapte, la simpatii și antipatii temeinice…? Între fotbalul devorator și boxul exploziv (ei, da, Meciul Secolului la Las Vegas!), snookerul pare un caraghioslîc…

    Îl adorăm, Doamne, iartă-ne! Finala campionatului nostru mondial de la Sheffield ne-a costat două nopți de veghe cu mobilul la ureche. Era excitație mare. Nimeni nu prevăzuse ca titlul să se joace între un trufaș îndreptățit ca Murphy și acest Bingham deloc atracțios, „cu chipul lui de hangiu”, după o expresie a unui confrate, transmisă grabnic pe mobil. Din toate mesajele de afară, dar și din casă, reieșea clar că Murphy, favorit la casele de pariuri, campion mondial cu 10 ani în urmă, e profund antipatizat; mi se relata că sînt printre noi oameni care jurau că se lasă de snooker dacă învinge Murphy…

    Ca în toate sporturile, și la noi, tac-ticoșii, carisma e esențială. Bingham nu poseda carismă. Toți cei ai noștri, idolii, geniile – O’Sullivan, Trump, Selby -, fuseseră eliminați și ne trebuia un favorit. L-am luat pe Bingham fiindcă nu era favorit, dar – strict sportiv – îi bătuse și pe Ronnie, și pe Judd. Nu avea un talent eclatant, ținea însă prin tenacitate și calm. La naiba, să mai învingă și ele în sport! Murphy, în vanitatea lui viguroasă, îl sfida, lui Bingham nu-i păsa și de la 4-8 ajungea la 9-9, la 12-9 și chiar la 15-12. Murphy, totuși nici el de ici, de colo, egala la 15 și aici, la 15-15, după o oră doar a acestui frame, amîndoi cereau permisiunea arbitrilor să se ducă să facă pipi (snookerul e de-o omenie incomensurabilă, deși i se poate imputa că e cam lunguleț în fazele finale). Întorși de acolo de unde orice jucător meseriaș știe că e un loc unde se poate întoarce cartea, Bingham, din ce în ce mai inspirat, cîștigă trei frameuri la rînd și ajunge la mult visatul 18, cînd nu va mai ști cum să-și ascundă lacrimile.

    Cînd îl învinsese pe Ronnie, plînsese. După 20 de ani de profesionism cu tacul, după o carieră obscură, dar nu obscenă, omul va ridica decent cupa, își va lua copilul în brațe, își va săruta soția, nu, nu va fi delirul de la Las Vegas, dar nici suma de acolo… M-am dus la culcare după 01h, mulțumit. E vremea să spun de ce cred că adorăm snookerul: nu numai ca tranchilizant în nebunia actuală a lumii, dar și fiindcă l-am învățat cu Ancuța și Bontea. Fără ei, fără comentariile lor – ei învățîndu-l cu noi o dată -, fără bonomia și humorul unuia, fără tehnicismul competent al celuilalt, fără spiritul lor anti-vulgar, pot scrie că nu am fi tac-ticoșii care sîntem. Nu se discută mai deloc despre comentatorii noștri sportivi: totuși, cu Țopescu am învățat handbal, cu Naum și Banciu ne-am îndrăgostit de Turul Franței, cu Ancuța și Bontea stăm după miezul nopții precum niște copii vrăjiți de cîteva bile.

  15. n-am avut cum sa prind etapa inaugurala. probabil echipa lui Contador ar fi castigat TTT-ul, dar inteleg ca tocmai Contador i-a tras un pic in urma. omu’ nu e de time trial, nici pe echipe nici individual. dar e normal ca echipa sa traga pentru el, pentru ca e liderul echipei.

  16. Putem spune totusi ca Alberto e un catarator care se descurca exceptional la contratimp

  17. Frumos finish in etapa de azi, cu tricoul roz castigand la sprint. Sa-i tinem pumnii lui Domenico Pozzovivo, care azi a muscat din asfalt si ne-a dat emotii tuturor.

  18. Asa cum spuneam si la Sam, fiti cu ochii pe turul Italiei, Serghei Tvetcov din Chisinau se afla in evadare si are mari sanse sa se afirme in aceasta etapa

  19. Cand am ajuns io in fatza televizorului se cam taiase.

  20. a venit si primul atac al lui Contador. sa preia de azi tricoul roz?

  21. yesss! Alberto preia conducerea turului!

  22. Meci de infarct castigat de Alexandra Dulgheru la Roma. La 5-4 si 40-0 in decisiv a pierdut game-ul. In tiebreak-ul decisivului a avut 6-2 si s-a facut 6-6. A castigat pana la urma cu 8-6.

  23. A jucat cu Safarova, uitai sa va spun 😀

  24. Da’ de ce ranjesti cand vine vorba de Safarova?

    Eu nu m-am uitat nici la etapa asta de Giro – acum realizez ca nu numai ca s-a terminat asta, dar s-a si-nserat prin Bucuresti: sa-nceapa Real – Juve!

  25. Ovidiu, daca tot esti vesel, spune-ne si cum se pronunta Safarova

  26. @Mihai: “ranjeam” ca am uitat sa va spun cu cine jucase.
    @JL: nu ma pricep la limba respectiva, da’ stiu ca Luminita Paul ii zice Şafarjova.

    Un interviu cu prietenul meu Vali Sinescu, antrenorul Petrolului: http://www.digisport.ro/Sport/INTERVIURI+SI+REPORTAJE/EXCLUSIV+Valentin+Sinescu+Patronul+m-a+dat+afara+de+la+Astra+pen

    De cand eram mic visam la momentul cand Vali va antrena Petrolul. Mai mare cu 3 ani decat mine, era antrenorul-jucator din curtea scolii, cand eram copii, si ascultam fascinat indicatiile pe care le primeam inaintea meciurilor de la el. Era un fotbalist exceptional, imposibil de deposedat, cu un stang de exceptie. Din pacate, problemele de vedere l-au impiedicat sa aiba o cariera de jucator la nivelul la care ar fi meritat. Acum avem sansa ca un astfel de om sa fie antrenorul Petrolului, dar tampitii care conduc clubul il prefera pe Teja 😦

  27. Trebuie sa salutam si victoria Irinei Begu in fata castigatoarei de la Stuttgart, Angelique Kerber.

  28. Aha, Ovidiu, ma gandeam ca ti-o fi picat cu tronc cehoaica or something… 😀
    Cat despre pronuntie, Geroame, si eu spun ca Luminita Paul: “Shafarjova”. Ma rog, asa zic ca-i corect, de pronuntat eu pronunt Safarova, ca tot romanul. 😆
    Maitre Sam, asteptam confirmarea-ti! 😉

  29. Alexandra a batut-o pe Makarova! Daca o bate si Simona pe Venus, maine fetele noastre vor juca intre ele.

  30. Hai c-a batut-o si Simona pe Venus: 6-2, 6-1! 😉

  31. Cred ca la urma i-a zis: las’ c-o pun io pe sor’mea pe tine 😀

  32. LOL! Ca-n film: “daca ma superi il chem si pe frati-miu care-i karatist!” 😆

  33. Na, ca Serena tocmai s-a retras de la Roma. Si Murray a facut acelasi lucru. Evident, se protejeaza pentru RG. Adevaru’ e ca, daca Simona va merge pana in finala, ii va fi cam greu la RG, care incepe saptamana viitoare. Simona nu prea duce doua saptamani consecutive. Ce-o sa faca acum cand vor fi trei?

  34. Azi a plecat Grosu in evadare, dar sunt sigur ca o sa dea drumul Ovidiu la televizor si o sa-l taie

  35. Am vazut si eu mai devreme ca iar a abandonat Serena.
    Cat despre RG – bine ca mi-ai amintit – incepe si asta acusica si tre’ sa-i fac si lui sticky! Se cam suprapune peste Giro, dar vedem noi ce si cum… 😀

  36. Am vazut si finalul etapei din Giro, in care Grosu a facut parte din evadare iar Alberto a fost prins in carambolul de la finish si s-a cam lovit. Sper ca nu e nimic grav, desi era cam speriat.

  37. Excelent Dragos aici:
    http://www.patraru.ro/2015/05/15/ce-nu-intelege-robert-turcescu/

  38. Ce bataie i-a tras Simona Alexandrei! Eu i-as fi lasat un game si in setul 2.
    Vad ca Alberto se tine bine in etapa foarte lunga de azi. Inca mai am emotii, dar cred ca ca e bine.

  39. Na ca castiga Ulise. 😀

  40. Idiocracy pe HBO Comedy! Parca vad o societate alcatuita pe principiile galeriilor… 😀

  41. sa radem cu prosport:
    http://www.prosport.ro/alte-sporturi/tenis/dezvaluiri-incendiare-ale-lui-nasty-ilie-nastase-diana-ross-a-ramas-insarcinata-cu-mine-14268765
    “În bibliografia lui apare un număr incredibil de 2500 de femei”. Cica bibliografie 😀 😀 😀

  42. a-nceput meciul urlatoarelor 😀 la Roma: Sharapova-Azarenka.

  43. Bibliografie… Astia chiar au trecut peste D.H. Lawrence direct la Macanache. 😀

    Cat despre urlatoare – I heart Sharapova, stii bine! 😉

  44. etapa de munte azi in Giro, cu finish in catarare de categoria intai. acum vedem daca Alberto Contador are probleme serioase sau nu.

  45. Hai c-am frecat poza aia de mi-au sarit capacele, dar pana la urma vad c-a luat-o de la sine. 😀

  46. Simona a pierdut o adevarata batalie cu Carla Suarez Navarro, astazi, in semifinala la Roma. In setul 3, Simona a avut 30-0 si la 5-4, si la 5-5, si la 5-6. Si totusi a pierdut toate cele trei game-uri. A fost un meci istovitor pentru ambele jucatoare, Dupa parerea mea, Simona nu trebuia sa joace la Roma, sau trebuia sa se antreneze doar 1-2 tururi inainte de RG. Sper ca, dupa inclestarea de azi,, va reusi sa-si refaca fortele necesare pentru 2 saptamani de Roland Garros.

  47. 3 atacuri timide pe finalul etapei n-au fost de ajuns pentru a-l clatina pe Alberto, care ramane lider.

  48. etapa de maine din giro e si mai grea, cred ca pe steephill se vede mai bine profilul

  49. turneul de hochei care se desfasoara in luna mai este numit pompos campionat mondial, finala din acest an retine atentia prin faptul ca avem un clasico Canada -Rusia si un duel intre cei mai buni hocheisti din lume, Crosby vs. Ovechkin

  50. E interesanta si etapa de azi, dar nu cred ca se vor face diferente intre favoriti. Numai daca nu se mai baga Alberto la un sprint intermediar, ca ieri, sa ia bonificatie 😀 . Uite si profilu’ (ca la JL i-a fost lene sa-l puna 😛 ):

  51. Văz că aveți pasiuni comune, toate extrem de pasionante. Pentru voi, Cosașu și… Banciu.
    Să fie la voi, bre! Hai, la tenis mă mai uit, face bine la mobilitatea gâtului, dar zău nu pricep în ruptu` capului cum puteți să vă excitați așa când dă ăla cu bățu-n bilă sau se omoară ăia să-nvârtă la pedale, când e-așa comod cu trenu`…

    Singura chestie interesantă e pronunția numelui fătucii ăleia. A trebuit să mă uit cum scriu cehii numele: Šafářová. Deci numele de familie e Šafář, căruia i se adaugă femininul -ová (ei zic până și Brigitte Bardotová…). Pronunția este Șafaarjovaa, cu accent pe prima silabă, iar ”rj”-ul se aude aproape ”j”. Originea lui Šafář e, evident, germană – de la Schaffer – intendent, vechil. Și prin Ardeal se zice șafăr…

  52. Acum cateva zile m-am intalnit dupa destul de mult timp cu un vechi prieten, care m-a chemat intr-o dupa-amiaza la o terasa pentru a bea o bere si cu un altul, pe care nu-l mai vazusem de vreo doua decenii. Ce faci, dom’ regizor? intreaba. Ma uit la Turul Italiei, printre diverse alte treburi administrative, raspund.
    In fine, ajuns la localul cu pricina, unul dintre primele lucruri pe care le-am observat cu voce tare a fost ca, desi exista un TV, nici vorba de Giro!
    Nu stiu ce ti-o placea sa te uiti la aia cu bicicletele, zice amicul care ma chemase, apoi continua: e drept, ma uit si eu la Turul Frantei, dar doar pentru peisaje, castele, nebunii…
    Pai, bre, suntem in Toscana acum, o minune de regiune, zic eu, asa ca te-ai putea uita si la asta – chiar daca aspectul ciclist te lasa indiferent, macar ala turistic ar trebui sa te-atraga.
    Cam asa si-n cazul tau, Maitre Sam! 😉

  53. Mariuca a castigat turneul de la Roma si cred ca are prima sansa si la RG.
    Toshiro, nu inteleg cum iti face bine tenisul la mobilitatea gatului in fatza televizorului. Poate la hidratarea gatului 😀 :beer:

  54. intre timp sa remarcam si blatul in desfasurare la Chiajna. probabil ca asa se plateste chiria mai nou 😀

  55. JL-ule, cum stau Contador, Aru si Port la contratimp?

  56. Giro se joaca la secunda 😀 . Dupa ce ieri Alberto s-a calicit la doua secunde la un sprint intermediar, astazi Aru a tras de o secunda la final, recuperand un sfert din avansul lui Alberto 😀

  57. Bre, Ovidiu, dupa comportamentul de pork al lui Cascafei al vostru, cum ii zice Toshiro, tie-ti arde de vrejeli cu blaturi la Chiajna cu Viitorul? 😆

    Cat despre Masha, de ce-ar avea ea prima sansa la RG si nu Simona? 😉

  58. Lasa, mai, ca va face Sumudica campioni. Astept articolul de multumire al lui Toshiro dupa ce “Cimpanzica” vă va fi facut campioni 😀
    Simona atins un plafon, foarte aproape de nivelul Everestului, pe care nu-l poate depasi fara a schimba si echipa si comportamentul ei. Asa cum au remarcat nume grele ale tenisului, Simona avea nevoie de sfaturi in seturile 2 si 3 din semifinala. Nu le-a solicitat si rau a facut. Odata cu inaintarea in varsta apare si intelepciunea. E singurul lucru de care mai are nevoie pentru a fi nr.1

  59. Contratimpul in Il Giro:

    Presupunând ca in restul etapelor nu se fac diferente intre favoriti, Richie Porte are prima sansa la tricoul roz.

    Pe Aru nu-l cunosc, anul trecut in turul spaniei au fost 2 ITT, cel din ultima etapa de la S de Compostella este nerelevant, a mai fost unul pe la jumatate, m-am uitat in arhiva si am vazut ca, pe 40 km a venit la 2 minute de Tony Martin, ceea ce este decent pt. un aspirant la victorie.

    Contratimpul de anul acesta e foarte lung, 60 km, nu cred ca are experienta sa-l bata pe Contador, repet, in aceste conditii, Porte e favorit, fiindca se muleaza pe reteta Sky, foarte bun la contratimp (pt. un catarator) si suficient de puternic pe munte ca sa ii faca fatza lui Contador.

  60. Bre, Ovidiule, te-ntreb și eu ca Dan Coe: ”Da` Cimpanzică ăsta pe ce parte joacă?” Că Astra va bate ASA e foarte probabil, dar panarama aia de antrenor n-ar avea cine știe ce merit.
    Mai degrabă o să le mulțumesc celor ce vor trage de ei în speranța că vor ajunge la Steaua… N-ai văzut? La Petrolul, singurul care a încercat să joace a fost Alcenat. Știi de ce, nu? 😉
    În schimb, Cascafei, care n-o să ajungă-n veci la Steaua, a sperat că o să ajungă în UCL cu ceilalți. Până și Peteleu, un băiat care mi s-a părut bunicel, se-mpiedica-n șireturi…
    A, pardon, am vorbit de echipa despre care n-ai mai scos de mult un cuvânt. Nu mai ești marțian, ai revenit cu picioarele pe pământ… 🙂

  61. Martian n-am fost niciodata, desi imi place SF-ul. De ce sa vorbim de fotbal? Uita-te ce bine arata topicul asta. Fa o comparatie intre ce se scrie la tine si ce se scrie aici. Unde ti-ai lasa nepotii sa citeasca? Fotbalul este un mediu viciat care creeaza si alte medii viciate. Incearca sa citesti comentariile de pe gsp sau prosport. Te crucesti nu alta. Prefer tenisul, ciclismul, snooker-ul, F1, motogp. E o lume mult mai curata. Vad ca si tenisul incepe sa produca deseuri umane. Sunt unele comentarii pe subiectele legate de Simona Halep care ma lasa masca (nu casca 😀 ). Traim intr-o lume bolnava.

  62. Bre, am zis yo ca discutam orice pe-aici, dar despre fotbal – sau, ma rog, ce-o fi ala de se joaca pe la noi si-si zice asa – tocmai am postat ceva, deci… 😉

  63. revenind la Giro, iata profilul etapei de azi: 😀

  64. He he, bravo Ovidiu pt. poza, galben albastru care o zace, zici ca suntem noi la Marosvasarhely

  65. Dawson, pentru profilul de maine pui o palma

  66. Eu nu pun niciun profil – deja mi-a luat juma’ de ora sa vad care-i duda cu poza pusa de Lup in WP de mi se ducea cu linku’ catre cuier! 😆

  67. Remarcabilă evoluția lui Ovidiu de la entuziasmul provocat de ”fantasticul” Teșeru și 3D-urile galeriei fără egal la disprețul față de… mediul viciat. El care îi lua în balon pe cei cărora li s-a acrit de mult de peluzisme…
    Da`, zi-mi și mie, că nu mă pricep la pedalat, ăla cu burta-n sus e Victoraș Meseriașu`-cu-cască-da`-fără-mască?

  68. Pai, cum a zis Gerom: un petrolist frecand menta la Mures. 😀

  69. bine, mah, pun io profilu’ ca-n palma al etapei de azi.

  70. Daca as fi avut varsta lui, probabil si eu as fi patit-o la fel. Diferenta e ca, eu avand acea varsta, Masha ar fi sarit sa-mi acorde primul ajutor. Ba chiar cred ca s-ar fi impiedicat ea inainte! 😀

  71. pe reluare se vede cum ii ricoseaza capu’ inapoi din muchia frigiderului. nu i-a fost moale deloc. da’ a gasit umbrela pana la urma 😀 . ai vrea tu sa te-mpiedici si sa cazi peste Mariuca 😀

  72. Reiterez: ar vrea ea sa se-mpiedice si sa cada peste mine! 😀

  73. Dawson, oricine ar prefera sa cada pe tine 🙂

  74. Geroame, zi si tu acolo orice blonda, ca iar ne trezim cu bautori de vinuri sexi prin zona! 😆

  75. GizasMeriAndGiozef – cum arata padurile alea din Italia de pe traseu! 😉

  76. Deci mai erau vreo 15km.
    Zic: ba, am vreo cateva minute sa merg dupa tigari – mi se terminasera.
    La Mega, linistit, cu doua persoane inainte.
    Arunc o privire catre inghetata: bun, iau si de-asta.
    Intorc privirea: 3(trei) imbecile cu copiii dupa ele se bagasera inaintea mea!
    Imi vine sa le spun: fa, cretinelor, in kilu’ meu, lasand deoparte faptul ca aveti drept de vot si de facut copii de pe la 11 ani, asta e lucrul vostru bine facut – sa va bagati in fata la cozi?
    Ma abtin, ca nu l-am votat pe Hansi.
    Pleaca-n primejdii…
    Platesc si revin la TV, cat sa vad un finish de senzatie, castigat de unul pe care-l cheama Boem.
    Bine ca nu-l cheama Sapun, ca m-alegeam si c-un cap in moaca!

  77. A venit calduraaaaa! Pe drumu’ spre casa m-am impiedicat in dreptul unei terase cu bere rece si am ratat etapa 😀

  78. Hai noroc!

  79. Hai noroc!

  80. Eeee? Cea mai misto blonda din viata noastra! 😀

  81. mai, fii atent! doamna citeste p-aci? 😀

  82. Citeste, citeste… Uneori mai si scrie! 😉
    Dar nu cred ca se supara cand vede aberatiile mele, 😀

  83. nu ne-ai zis esentialu: Porte a pierdut 50 de secunde ca urmare a unei defectiuni tehnice. probabil le poate recupera la ITT, dupa cum zicea JL.

  84. Bre, oi fi yo inginer dupa a doua faculta, dar la baza tot artist sunt, asa ca mi-au scapat datele tehnice. 😀

  85. Sunteti lenesi azi, dupa atata bere, asa ca bag eu profilul! 😀

  86. Multe denivelari. Cred ca e propice pentru o evadare reusita. Romanii nostri ar putea incerca si ei marea cu degetu’.

  87. Normal, doar sunt obisnuiti cu denivelarile! :))))))))

  88. corect! 😀 😀 😀

  89. bre, JL, lamureste-ma, rogu-te! nu era o regula nescrisa ca atunci cand un favorit are o problema tehnica de genul problemei lui Porte, ceilalti favoriti sa-l astepte?

  90. Pana apare Gerom, raspund yo: din cate stiu eu, da!

    Altfel, va invit pe toti sa intrati in acest joc propus de prietenul Mordechai:
    http://moshemordechai.ro/euro-un-joc/

  91. Eu am zis asa: Nicola Tesla, Henri Coanda, Nicolae Constantin Paulescu, Homer, Galileo Galilei, Guglielmo Marconi, James Joyce.

  92. domnu’ dracu(la) ar trebui pus

  93. Dracul(ea). De-aia sunt eu atat de tolerant, pentru ca Hrist(ea). 😀

  94. Pe o ploaie teribila in Italia, a castigat un rus – Ilnur Zakarin. Misto a fost la interviul post-cursa: tipul a vorbit in ruseste si comentatorii Eurosport o tot dadeau cu Putin de n-am reusit sa prind decat un cuvant de-al aluia, oshibka, asta insemnand greseala, eroare. Ma rog, bagati voi detaliile tehnice! 😉

  95. Am zis ca nu vorbim de fotbal aici? Ete, na! Steaua a castigat Cupa Ligii dupa 3-0 cu Pandurii! 😀

  96. Ilknur Pintilie

  97. Ai pus tu profiluț ieri, da’ n-ai spus c-o sa ploua. Am vazut ca astia il lauda pe rusu’ ala. cica e si sprinter si catarator si contratimpist 😀 . Imi place ce scriu italienii: Contador a testat acceleratia pe circuitul de la Imola. A tasnit la un moment dat din pluton, dar numai de test, asa, nu l-a luat nimeni in serios.
    Etapa de azi arata ca o râmă in mars:

  98. Ce tare: Monte Berico! 😀

  99. I-ati vazut si voi pe aia care se chinuiau sa ramana pe ruta? :)))

  100. baietii au cam incaltat bicicletele invers. o gramada de iesiri in decor pe ultima coborare a etapei. e drept ca e ud pe jos si soseaua e destul de ingusta, da’ tot e ceva neobisnuit.

  101. penultima coborare, sorry!

  102. am postat amandoi odata chestia cu coborarea 😀

  103. Hai c-a castigat un belgian, Philippe Gilbert – si de limba franceza, cum ne place noua! 😀

  104. Finala Conferintei Vest din NHL. Andrew Shaw marcheaza senzational cu capul

    http://www.foxsports.com/nhl/story/playoffs-chicago-blackhawks-andrew-shaw-header-goal-disallowed-2-ot-anaheim-ducks-051915

  105. Chiar ca senzational. Pacat ca n-a fost validat.

  106. Azi e o etapa pentru sprinteri. Pentru restu’ e o zi de odihna in pluton.

  107. Eu am halit branza cu rosii la Bucuresti. Oare se vor extazia toti romanii pentru asa realizare? 😆

  108. Buey, Eurosport, cand amintesti de Terence Hill, in zilele noastre zici automat si Don Matteo, nu doar Bud Spencer! 😀

  109. Excelent acest loc 5 pentru Edi Grosu la Venetia, iar daca n-ar fi fost cam porc Porsev, cred ca prindea si podiumul intr-o cursa in care s-a impus Modolo!

  110. Ce ghinion pentru Contador! Cazatura care l-a intarziat a avut loc cu 3,5 km inainte de finish. Daca era in ultimii 3 km, se considerau toti in acelasi timp cu invingatorul. Alberto a pierdut tricoul pentru 19 secunde, dar il va face praf pe Aru in munti. Vamos Alberto!

  111. Bre, Ovidiu, Geroame, Toshiro, Anto etc. – ziceti sa bag de azi articol despre RG? 😉

  112. Din partea mea, ai cam intarziat 😀 . Sorana a fost deja eliminata 😦

  113. Eh, hai ca rezolv si cu ala acusica. 😀

  114. Bafta! Io am plecat la meci.

  115. Hai Petrolul! 😀

  116. Bre, Ovidiu, ce facurati, nene? 😆

    In alta ordine de idei, din GSP despre rezultatul fabulos al lui Edi Grosu:
    http://www.gsp.ro/sporturi/ciclism/cel-mai-bun-rezultat-din-istoria-romaniei-eduard-grosu-a-terminat-pe-locul-5-etapa-a-13-a-din-turul-italiei-contador-cedeaza-un-tricou-de-lider-pentru-prima-oara-in-cariera-450440.html

  117. pac, pac, pac! Alberto a impuscat Giro d’Italia!

  118. Etapa de munte azi, cu doua catarari succesive de categoria I. E timpu’ sa castige si Contador o etapa.

  119. Contador a intrat in modul de conservare pentru turul Frantei. Putea sa castige usor etapa, dar a preferat sa-l pazeasca pe Aru. Cred ca se gandeste deja la Froome, nu-si mai face griji cu amatorii astia.

  120. Nu se baga la Turul Frantei. in era moderna este imposibil sa faci dubla asta

  121. Nimic nu e imposibil. Contador nu poate lipsi din turul Frantei.

  122. Azi Mortirolo! 12,3 km cu panta medie de 10,7%! Bafta ciclistilor!

  123. Hai c-a dat Eurosportu’ pe Tour… asta… Giro! 😀
    O etapa absolut dementiala! 😉

  124. Astana l-a atacat pe Contador, care n-are echipa deloc, pe coborare si l-a cam distantat. Alberto trebuie sa recupereze pe Mortirolo.

  125. Ma uit la baietii astia pe asemenea catarare: pai, ba, eu nu cred c-as fi in stare sa merg vreo suta de metri de la parau pe bicicleta pana la casa maica-mii de la tara! E drept, panta e ceva mai abrupta decat ce vad in Italia pe circuit, nici eu nu-s ciclist profesionist, dar cand asisti la asemenea performante din partea unor oameni care-s aparent la fel ca tine, chiar nu poti face altceva decat sa dai cu basca de pamant: bravo, meseriasilor!

  126. Atacul asupra lui Contador a esuat. Lasat balta de echipa lui, Alberto a recuperat de unu’ singur vreo 50 de secunde pe Mortirolo si apoi l-a scos din carti de tot pe Aru, care a pierdut si locul 2. Cu peste 4 minute avans, Alberto a castigat deja Il Giro si se pregateste de Turul Frantei (sic JL! 😀 )

  127. Absolut fantastic romanul Alberto Contador Velişcu! 😀

  128. Nu mai urmaresc acest sport. Cauza e simpla – nu mai concureaza Lance Armstrong. #livestrong

  129. Presupun ca e o gluma, Silviu! Altfel, n-as putea crede ca tocmai unul ca tine poate aprecia un trisor precum Lance! 😉

  130. acu’ am citit ca Contador a spart pe coborare si d-aia l-au distantat aia.
    in ceea ce priveste trisorii din ciclism, cine stie cati or mai fi castigat tururi ca Armstrong da’ n-au fost prinsi. e corect, Armstrong trebuie scos din istoria ciclismului, dar trebuie sa observam ca lupta acerba antidoping din ciclism e un paravan dupa care se ascund alte sporturi, cum ar fi fotbalul, in care lupta asta nu se duce decat asa, de ochii lumii.

  131. Eu am fost mare fan al lui Lance si US Postal candva. Dar… 😉

  132. Hai sa-l lasam pe Lance in durerea lui… Profil.

  133. In meniul de azi e o catarare de categoria I.

  134. Paranteza fotbalistica dupa finala EL de-aseara, Dnepr-Sevilla 2-3. M-am uitat la meci impreuna cu Blonzimea si, din solidaritate cu ea, luand in calcul originile-i ucrainene, am tinut cu Dnepr, desi in mod normal as fi tinut fara sa stau pe ganduri cu Sevilla.
    La un moment dat comentatorul striga ceva de genul Bacca, Bacca, Bacca… Iar ea: ce zice ala, vaca? 😆

  135. Aud la Eurosport ca un baiat se plangea pe FB ca se da acum ciclism. Pai, na, eu ma bucur datorita acestui fapt, si cred ca nu-s singurul, ca doar tenis e intr-o veselie, inclusiv pe Eurosport 2!

  136. Gilbert castiga pe coborare dupa ce a urcat in evadare un varf de categoria 1, asta da lovitura, si surpriza, dpmdv

  137. Ce facurati, nenilor, ati sarbatorit indelung aseara titlul Stelei? 😀
    Hai ca pun eu profilul. 😉

  138. Lasă-i, bre, că or fi fierți… Ce-o fi fost în sufletul lui Ovidiu la bomba lui Mureșan parată incredibil de portar, în min.93… 🙂

  139. Lasa, maitre, ca am avut si noi o bomba asemanatoare, a lui Iancu – sut deviat scos incredibil de Caparco! 😉
    Eu ma bag acum sa revad victoria galatenilor la Mures, pe Look. 😀

  140. Paranteza politica. 😀

  141. Bestiala faza cu suporterul lui Juve sustinut de club c-o bicicleta, bani pentru deplasare si bilet la meci pentru a ajunge la finala de la Berlin!

  142. Etapa castigata de Aru, favoritul lui Gerom. 😉
    Doar ca ploiestenii nostri au cam dat bir cu fugitii dupa cele intamplate ieri prin fotbalul romanesc… 😀

  143. As fi preferat sa dau birt cu fugitii.

  144. E sambata deja, am putea baga un birt pe la pranz, dar numai daca ma lasa Blonzimea! 😀

  145. Oameni buni, eu ma car prin Nord, intr-un concediu de vreo saptamana. Nu-mi iau computer cu mine, dar incerc sa fiu pe faza de pe telefon cand se posteaza pe-aici. 😉

  146. salutare! tocmai ce ma intorsei dintr-un weekend prelungit de exceptie. am fost la o cabana fara televizor si fara net, si cu semnal la telefon suficient de slab incat sa nu mearga netu’ :D. nu erau racordati nici la reteaua de energie electrica. foloseau un generator. a fost chiar superb. va recomand Panorama Pietrei Craiului din Plaiul Foii. senzational! 😀
    vad ca Alberto s-a descurcat pe final si fara mine 😀

  147. Eu am de toate pe aici, mai putin un net obisnuit legat la un calcolator normal, deci folosesc telefonul – semnal bun, viteza surprinzator de mare dar imi e cam incomod, ceea ce nu inseamna ca trebuie sa va speriati daca ma vedeti mai rar prin zona cateva
    zile. 😉

  148. sunteti mici copii! eu n-am avut apa curenta, electricitatte, nici sursa de incalzire, gaze, lemne sau mai stiu eu ce

  149. Deh, lebannerule, așa-i când te finanțează Primăria și Clarisa. Nici nu știi când se-nchid netu`, robinetu` și alte alea. Și cum să mai rămâi acolo? Mai ales când te cheamă Pe Sanie, Al Senat, Teșeru sau Hipopotamuz… Are nea GgB o sursă de-ncălzire, ceva de speriat! 🙂

  150. bre, mai iesi un pic din transa. lumea reala e mult mai interesanta decat crezi 😉

  151. Dupa cum ati remarcat, probabil, m-am intors in civilizatie. Nu ca asta ar insemna vreo mare smecherie, logic, zic…:D
    Dar nu pot sa nu observ niscai porcarii pe blog la Toshiro – bai, oameni buni, viata e frumoasa, mult prea frumoasa ca sa va porcaiti intre voi, zic iar! 😉
    In fine, fiecare face cum considera de cuviinta.
    Eu stiu ca m-am bucurat din plin de acest tur al Italiei si abia-l astept pe cel al Frantei! 😀

  152. Uite ca am citit ceva frumos despre Giro dItalia 2015
    | Mihai Hristea


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

