Băi, ce fraieri steliştii noştri!

Am mai spus-o şi-o repet a nu mai ştiu câta oară: Steaua a jucat prost sezonul ăsta, da, cu precădere în retur, dar mai mereu a facut-o mai bine decât adversarii! Chiar şi-aşa, a pierdut nemeritat, mai ales acasă, puncte importante – cel puţin vreo zece, zic eu, fără teama de-a greşi prea mult.

De partea cealaltă, echipa din Tg. Mureş care-şi spune şmechereşte ASA întru zgândărirea orgoliului unor patrioţi locali nostalgici după legenda care folosea acelaşi acronim, ei bine, trupa asta a fost mai mereu sub partenerul de întrecere, dar, cu toate astea, deseori a câştigat puncte nesperate, ajungând acum de-a dreptul contracandidată la titlu pentru campioana în exerciţiu!

Puţini, cred, se gândeau că băieţii ăia de la Mediaş vor putea încurca formaţia lui Ciobotariu, iar destui nici măcar nu-şi imaginau că vor juca “pe bune” – ceea ce, spre lauda lor, elevii lui Balaur au făcut, totuşi. Aseară, de pildă, după partida cu pricina, m-a sunat un prieten – stelist, desigur – să îmi spună că şi-a facut cruce la golul lui Băjenaru, fară a fi din cale-afară de religios. 😆

Acestui amic şi multor altora, nu neapărat stelişti, le ziceam că, riscând să fiu înjurat de unii sau alţii, eu aş fi putut trece peste inferioritatea mureşenilor faţă de stelişti, în cazul în care ciudata maimuţa reuşeşte să ia campionatul, ba chiar şi peste arbitrajele favorabile care i-au adus deja porecla Asociaţia Sportivă a Arbitrilor.

Dar peste episodul din meciul tur, ăla cu măcelarul Mureşan spărgându-i mecla lui Rusescu şi nepăţind mai nimic, nici măcar în plan sportiv, deşi pentru asemenea ispravă în alte circumstanţe s-ar fi putut alege lejer şi cu dosar penal, deci peste aşa ceva nu poate trece niciun om normal la cabeza! Ba chiar dacă nu eşti stelist, măcar pentru faza aia şi tot e musai să-ţi doreşti să nu ia titlul ASA!

Şi-a venit meciul nostru cu Chiajna. N-are rost să intru şi eu în detalii referitoare la cele petrecute aseară pe Arenă… Spun doar atât: după fluierul final al penibilului Colţescu, părerea mea în legătură cu echipa care merită să câştige titlul rămâne aceeaşi. Echipa asta este, evident, Steaua, iar motivaţia e întâlnită chiar des prin politică: să nu ia ăilalţi! Doar c-am adăugat şi chestia cu fraierii, că nu se mai putea. Bine, imediat, atunci, spre miezul nopţii, i-am făcut imbecili, dar între timp m-am mai calmat. 😀

Şi-apropo de calm, hai săptămână minunată s-avem toţi! 😉

2 Comments

  1. Am citit prin presa tot felu’ de tampenii cum ca pe nu stiu ce site-uri niste suporteri petrolisti ar fi amenintat jucatorii cu represalii in caz ca nu vor ceda meciul de la Tg Mures. Io n-am vazut si n-am auzit de chestiile respective decat pe gsp si pe prosport. Niste minciuni gogonate. Chiar daca or fi pe undeva asemenea enormitati, aia de le-au postat nu sunt petrolisti. Petrolistii isi doresc ca Petrolul sa castige orice meci. N-o sa-mi doresc niciodata ca Petrolul sa piarda. Si asta e si opinia generala si pe doarpetrolul.ro. Chiar nu ne intereseaza sa facem jocurile altora. Doar Petrolul ne intereseaza pe noi, pe suporteri. Parera jucatorilor nu o stiu.

  2. Apreciez, Ovidiu! 😉
    Oricum, noi, stelistii, suntem in primul rand suparati pe jucatorii nostri: au avut titlul in mana si-au reusit performanta de-a ajunge foarte aproape de un esec istoric in fata unei echipe net inferioare.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

