Cupa Ligii 2015 merge la Steaua

Atât.

Aş fi vrut să intitulez acest articolaş “Iulian Bisericanu”, cum îi spuneam prietenului Toshiro la telefon.

De ce?

Păi aşa-i traduc eu numele celui care-a reuşit să-i întărâte pe unii şi alţii – normal că ce-a făcut Gâdea e de porcuşor, dar şi mai scârboase mi se par reacţiile unora de după.

Mă rog, să fie la ei…

Eu chiar mă bucur acum de această victorie, deşi i-a luat cam mult timp lui Gâlcă să-şi aducă aminte că-i are în lot pe Luchin şi Tamaş!

În fine, hai weekend excelent şi la mulţi ani tuturor celor care sărbătoriţi de azi Constantini şi Elene!

Leave a comment

No comments yet.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

