Normal, tot Steaua e campioană şi-n 2015

Zic “normal” pentru că mi se părea total aiurea să meargă titlul la echipa din Tg. Mureş, una poreclită extrem de inspirat de către vărul Keitel, altfel chiar mureşean de felul său, Asociaţia Sportivă a Arbitrilor.

Tot în mod normal aş fi pus măcar o poză preluată de prin ziare de la sărbătoare, doar că nu mi s-a părut deloc normal comportamentul steliştilor la Iaşi: când ştii că doar de tine depinde câştigarea campionatului, nu joci în halul ăsta, bă!

În fine, noroc cu Oţelul, care le-a facut şi mureşenilor ce ne-a făcut nouă…

Dar, mă rog, hai s-avem toţi weekend excelent şi, evident:

FORZA STEAUA!

PS

Tolo, monşer, sunt sigur că capitala lui Ştefan cel Mare era Suceava! 😀

4 Comments

  1. Gustul amar al unui titlu obținut cu atâtea chinuri mi l-au îndulcit boromanii care spumegă pe toate site-urile sportive. Bre, aici merge lozinca aia corsicană: ”Singuri împotriva tuturor”. Împotriva unui patron fără minte, a unui antrenor incapabil, a unor jucători indolenți, a unor suporteri care nici ei nu știu ce vor, a unei prese tembele care-și dorea orice altă campioană, Steaua a devenit pentru a 26-a oară campioană. Și punct!

  2. Cam asa e – am ajuns sa fim si… rapidisti! 😆

  3. eu sa fiu in locul Stelei, data viitoare cand merg la ‘cumparaturi” l-as lua pe portarul Alessandro Caparco (◦’⌣’◦)

  4. Poate te-aude Gigi! 😉


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

