Traseu pentru prietenul Toshiro

2 Comments

  1. Mulțam de indicății!

    După cum am vorbit, ideea era că, întrucât Bucovina-i prea departe, traseul trebuie ”spart” în felii de circa 200 de km. În plus, trebuie ținut cont de faptul că, din cauza fiarei, totul trebuie comprimat în maximum o săptămână. Așa că se ivesc probleme…

    Inițial, aveam 3 puncte de atins: Predeal – Târgu Ocna – Vatra Dornei sau Câmpulung Moldovenesc. Intervenea problema transportului, știi că prefer trenul, ori la Tg.Ocna se ajunge mai greu. Dacă aștept până la sfârșitul lui Septembrie, când se întoarce ăl mic și se rezolvă problema ”Fiara”, deci aș avea mai mult timp la dispoziție, risc să am parte de vreme nefavorabilă.

    Probabil că o să mă limitez la un tur mai mic, care să includă și Hanu Ancuței. Am început studiul…

  2. Maitre, eu stiu foarte bine ce ziceai, dar am facut un tur mai mare adaptabil pentru toata lumea interesata. 😉


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

