Slăbuţă România în Irlanda de Nord!

Asta ca să fiu eu blând, că iniţial voiam să folosesc în titlu termenul “jenantă”… Na, că l-am folosit oricum! 😀

Pe bune, după câteva execuţii de tot rîsul ale băieţilor în galben, m-am întrebat dacă nu cumva ai lu’ Nea Puiu joacă-n verde!

Da, ştiu, glumiţa de mai sus e uşor deplasată – nu m-am putut abţine, asta e 😀 – întrucât adversarii noştri de sâmbătă au jucat ce-au putut şi ei şi meritau chiar victoria şi noi ar trebui să fim cei mulţumiţi cu acest punct cîştigat în deplasare!

Am întâlnit opinii de genul “echipa chiar n-a jucat slab, doar că atâta poate”. Nu prea sunt de acord: Tricolorii au jucat slab la Belfast şi pot mult mai mult!

În fine, eu îmi susţin în continuare Naţionala necondiţionat şi voi striga mereu:

HAI ROMÂNIA!!!

Altfel, ştiţi placa: hai săptămână excelentă s-avem toţi! 😉

2 Comments

  1. merge si dupa doua zile 😀 . pot mai mult, da’ nu aia care au jucat sambata. io as fi jucat cu Budescu si Alibec. te pomenesti ca i-a costat ca nu s-au inregimentat inca… cred ca si Cernat era bun. da’ si asta a ratat transferu’ 😀

  2. Bre, ce-i asa complicat? Am lasat sa se inteleaga deja ca postez luni despre meciul de sambata. Ca sa nu mai spun ca, la cat mi s-a dat azi peste cap programul, era sa postez maine! 😉

    Cat despre formula ta de echipa, spune-i lui Burleanu ce-ai pe suflet, poate te pune pe tine selectioner! 😀


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

