Politichie românească – iunie 2015

Aţi observat, presupun, că nu mă mai atrage zona prea mult, eventual atât cât să mai observ una-alta şi să-mi dau cu părerea – mai mult sau mai puţin elegant, în funcţie de subiect – prin câteva rânduri pe la comentarii aici sau pe Twitter. Aşadar, câte ceva lejer, de vară…

  • Din cand în când, mai apare câte-un ciudat care ma acuză de pontism sau pesedism, aşa ca mă văd nevoit să precizez încă o dată: nu-s pe-acolo, iar asta nu că mi s-ar părea o postură ruşinoasă, ci pur şi simplu nu-s şi basta!
  • Că tot adusei vorba de Pontiac, omul s-a operat la genunchi şi mulţi s-au apucat să facă mişto de situaţie. Nu comentez prea mult la faza asta, că doar şi eu m-am amuzat când s-a spus despre Băsău că la Viena nu s-a operat de hernie de disc, ci a încercat să-şi trateze impotenţa! Problema e cu cei care înfierează cu mânie proletară “de dreapta” pasiunea pentru baschet a premierului, de zici că sunt cartieraşi din ăia care rîd ca proştii când văd oameni prin Bucureşti făcând jogging şi le strigă “un-doi, un-doi…”
  • Chiar aşa, fostul preşedinte Băsescu, cel pasionat de cu totul alte sporturi, gen sticlism, lupte regale cu Chivas etc., a fost urgent apărat de admiratorii săi când a fost surprins într-o ţinută sumară alături de animalele sale din gospodărie, vaca, calul şi cu ursul: băăă, e-n curtea lui şi se-mbracă cum vrea, da? Da, meseriaşilor, dar şosete şi sandale? Păi asta-i din categoria Mărgineanu – “mi-am pus un trening şi pantofi cu toc”!
  • Am amintit de preşedinţi? Atunci una şi cu Iohannis. Sau, mai exact, cu nevasta lui. Acel designer angajat de Cotroceni s-o îmbrace cum se cuvine pe doamna Carmen – evident că-i spun aşa, precum cârciumăresei de proximitate, ca să le fac în ciudă klausiştilor care se încăpăţânează s-o numească aiurea-n tramvai “Prima Doamnă” – lasă impresia că-şi bate efectiv joc de ea. Bine că nu suntem italieni, că vestimentaţia duduii ar fi fost principalul motiv de luat în balon preşedintele, nu faptul că Hansi pare deseori Bulă din bancul cu merele.
  • Şi-n încheiere, ce-am observat noi într-una din serile trecute la Starea Naţiei? Ei, bine, prietena Alina Gorghiu aduce teribil cu Maria Grapini!

Bun, hai weekend excelent s-avem toţi!

4 Comments

  1. Bre, așa-ți treb`e dacă te bagi în politichie. Ajungi s-o iei PDLături și te confundă lumea cu-n fan Viorel (c-așa-i zice Băse lu` Ponta)… Așa că mai bine nu ne mai uităm la știri și tocșouri, să nu dăm în alte alea. Și, după cum ți-am mai zis, de Băse și de GgB nu scapi decât într-un sigur fel: ignorându-i. Că așa-s ei: gargara incontinentă le e în sânge și fără asistență sunt morți…

    Și nu te mai lua de primele doamne ale țării – d-na Iohannis e chiar simpatică, oricum s-ar îmbrăca, iar de la Alina nu mai avem pretenții, se pare că mai mult nu poate. Chiar dacă am impresia că aripa PDL încearcă să facă din ea o copie retușată a divei din Pleșcoi… Ce-o mai face Roberta? Da` doamna Ciocu`Mic? 🙂

    Să știi că și eu mă întrebam de cine-mi aduce aminte uneori Alinuța. Corect! De Grapini…

  2. Maitre, nu lumea ma confunda, ci cretinii – e o diferenta… 😉

  3. Ja! Genau!

  4. Absolutely! 😀


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

