Steaua, cu Trenčin – Champions League 2015-2016

Iniţial am vrut să scriu despre faptul că România a câştigat din nou Rugby World Nations Cup, acum ediţia 2015, logic, mai ales că-n destul de scurt timp începe Cupa Mondială din Anglia şi Stejarii au deja pregătite tricourile:

669281-tricou-stejarii2015

Apoi, la rugămintea prietenului Toshiro, intenţionam să-mi dau cu părerea despre noul Mega Mall bucureştean, cel ridicat în apropierea Arenei Naţionale.

Voi pune însă doar două poze de pe-acolo, una cu o dudă care chiar m-a enervat…

20150621_164534

…şi-o alta cu una care m-a amuzat…

20150621_175732

…urmând să dezvoltăm subiectul pe la comentarii – dacă aveţi chef, desigur. 😉

Dar, na, asta-i situaţia, sunt bolnav de stelism şi titlul ăsta mi s-a părut cel mai potrivit azi. 😀

În rest, ca de obicei: hai săptămână excelentă s-avem toţi! 😉

14 Comments

  1. sa-mi dau si io cu parerea despre noul mega mall. rusine sa ne fie, noua tuturor, ca am stat si am acceptat tacit toate nenorocirile, din 89 pana acu. prafu’ s-a ales de industrie.

    http://metropotam.ro/Locuri-de-vizitat/Locul-saptamanii-uzina-Electroaparataj-Pantelimon-art2594949441/

  2. Mda, nu stiu… Eu sunt multumit ca are macar cinematografe, nu ca Promenada! 😉

  3. Iar au avut bulan fecesebiștii… Păi, în loc să cadă cu galacticii de la Dila Gori (Georgia), Milsami (Moldova) sau Fola Esch (Luxemburg), au dat de amărâții ăia de la Trenčín, campioana unei țări care abia a făcut 18 puncte din 6 meciuri în grupa pentru Euro 2016, bătând Ucraina, Macedonia și… Spania. Curat bulan!

  4. Maitre, hai c-are dreptate si Stoichita: daca ne incurcam cu slovacii, chiar n-avem ce cauta in ChL! Ca cu Ludogoret!

  5. Banuiesc ca Dawson simte pe pielea lui aparitia gigamolului: s-a bramburit si mai rau traficul in zona

  6. Senzational! Asta intelegeti voi – subminarea economiei nationale prin buleala industriei si traficul ingreunat pentru volanari? 😆
    Bre, parapetul ala e de pork, iar dac-as putea i-as inchide pentru mizeria aia, ca e posibil sa apara accidente grave din cauza cretinului care s-a dat artist cu geam!

  7. O iau de-a îndăratelea cu pozele tale si zic: la ultima se vede clar je-m’en-foutisme-ul (ca să nu zic menefreghismul) ălora plătiti probabil ca să “planteze” genul ăla de anunturi si/sau promoții, aia cu balustrade – de acord cu tine: e de pork…prea ca la țară..cat despre tricoul acela…e frumos..se poarta galben dar mie imi place noul tricou de la Feyenoord (◦’⌣’◦) ti-l si aratam aici dar tu nu ne-ai permis sa-ti punem si poze!:P

  8. Poti pune link si rezolv eu cu vizibilitatea – asa procedam noi in WP.com cand e vorba de poze la comentarii. 😉
    Cat despre tricoul galben de Nationala, asta e deja intrat in legenda, mi se pare aurea sa aduci in discutia asta Feyenoord! 😆

  9. Mă duc des la Kaufland-ul de lângă ”megalomol”, dar încă n-am intrat pe-acolo. De altfel, am evitat de teamă că voi da de un furnicar de gură-cască, dar pare destul de lejer pe-acolo, așa că o să-mi iau inima-n dinți când m-oi întoarce de la munte.

    Cât despre ”humorul” ălora, ce să zic? Gravitatea-i mare…

  10. Distractie faina pe la munte, Sam!

  11. faina? da’ ce, l-a invitat Mutu? 😀 concediu placut, bre!

  12. Fiecare pune diacriticele si accentul dupa interes. 😀

  13. Bre, Ovidiule, eu îți mulțumesc de urări, dar, după două zile de ploaie și ceață, văd că soarele se tot zbate să treacă de nori și… ioc!

    Eu, când mă hotărăsc să plec undeva, consult previziunile meteorologice. Pentru perioada asta arătau soare și 22-25 de grade. Când am aranjat tot – rezervare, bilete de tren – m-am uitat iar să văd cum e cu vremea. Taman invers! Neama soare, neama 25 de grade, ci pe jumate…

    Las`, că se face frumos când oi ajunge acas`, nu? 🙂

  14. Hai sa-i fac o bucurie lui Ionut si sa pun un link si-aici catre blogul lui cu prognoze meteo:
    https://prognozemeteo.wordpress.com/


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

