The Championships, Wimbledon 2015

Wimbledon-Logo-410x270

46 Comments

  1. Ca de obicei, Sorana ne excita dupa care pleaca in mijlocul preludiului

  2. Ah, Sorana… 😀

  3. Cum am scris si pe Twitter – sa traiasca sa-l facem presedinte:

  4. Pana ce intram mai bine in atmosfera de pe iarba londoneza, hai sa citim o treaba interesanta, o idee pe care am pus-o si eu in aplicare la sfarsitul armatei, cand mi-am trimis o scrisoare plina de invataminte, despre o perioada foarte importanta din viata, desi poate unora nu li se pare asa.. Credeam ca fusese un fel de nebunie copilareasca de-a mea, dar uite ca Pete imi zice ca nu.
    http://www.treizecizero.ro/news/-draga-pete-sau-cele-mai-bune-sfaturi-despre-tenis-si-despre-viata-de-la-unul-dintre-cei-mai-buni-din-toate-timpurile

  5. Zi imposibila pentru mine ieri: eveniment trist in familie, Unguent votat de carnatii din Parlament dupa ce a fost propus la SIE de un Hansi care pare de pe alta planeta, Simona pierde incredibil din primul tur… Noroc c-a batut Steaua pe Rubin Kazan, o victorie care m-a mai calmat:
    http://www.digisport.ro/Sport/FOTBAL/Competitii/Liga+1/live-text/VIDEO+Steaua+Rubin+Kazan

  6. Simona are probleme. Poate fi ajutata sa le depaseasca, cu conditia sa accepte ajutorul. Poate ma insel, dar cred ca familia ei nu poate gestiona situatia asa cum trebuie, si pare ca nu poate iesi inca de sub influenta familiei. Asta e impresia mea. Dupa cum am mai zis pe aici, nu cred ca avem in tara oameni capabili sa antreneze si sa indrume o sportiva de nivelul Simonei.

  7. Cum le stiu unii pe toate … Antrenor, psiholog, sociolog!

    Pronosticul meu era eliminare cel tarziu in turul 3. de ce? Simplu, simona este o sportiva peste medie (ceea ce pt valahia este enorm), insa nicidecum o mare campioana.

  8. Vere, puteai sa te rezumi la duda cu pronosticul, restu-s “rautacisme” inutile. 😉

    Ovidiu, sa stii ca n-ar fi exclus ca familia ei de machidoni sa poarte o parte din vina pentru sincopele de genul asta!

  9. Vezi ca sambata incepe Turul Frantei. Prima saptamana o vad de pe plaja din Mamaia 😀 . E saptamana cea mai dificila pentru favoriti, care trebuie sa fie foarte atenti sa nu se accidenteze si sa abandoneze, asa cum s-a intamplat anul trecut.

  10. Stiu, in mod normal maine postez aici pe subiectul Le Tour.
    Cat despre litoralul romanesc, am avut si eu acum cateva zile o tentativa firava de-a aranja un (mini)sejur in zona dupa mult timp, dar pana la urma tot pentru strainataturi am optat si-n vara asta. 😀

  11. Mamaia, Ovidiu? Ah… cu banii aia te duceai in Tonga

  12. Pai poate a-nceput deja implementarea acestui program:
    http://radioconstanta.ro/2015/06/18/primele-vouchere-de-vacanta-ar-putea-fi-emise-de-la-1-iulie/
    Sau, na, poate pur si simplu ii place omului la mare-n Romania… 😀

  13. Mie nu prea imi place la mare, da’ n-am ce face, tre sa-i fac hataru’ nevesti-mii. Pe mine ma enerveaza soarele si caldura. Berea e singuru’ lucru care ma tine in stare de functionare pe litoral. Voucherele de vacanta inca n-au aparut.

  14. Pai daca tot te duci la mare mai mult obligat, de ce nu optezi pentru o varianta mai desteapta, gen Bulgaria (ultra-all) sau Grecia? Ba iti garantez ca-ti gaseam ceva convenabil chiar si-n Portugalia, care se pisa evident pe Romania la capitolul servicii pe litoral! 😉

  15. Apropo de concedii la mare – bre, Ovidiu, tu cred c-ai sarit la vremea respectiva peste postarea asta:
    https://hristea.wordpress.com/2013/05/03/balcic-mai-2013/

  16. Care erai cu Nadal?
    http://www.theguardian.com/sport/2015/jul/02/dustin-brown-rafael-nadal-wimbledon

  17. La Balcic am mancat anu’ trecut niste guvizi senzationali la o carciuma aflata exact langa ghereta unde se dau bilete pentru vizitarea castelului.

  18. Am vazut meciul lui Rafa. Mi-a placut stilul spectaculos al neamtului,. A jucat servici-vole aproape fiecare minge pe care a servit-o. Si am mai vazut la el cateva atingeri care mi-au adus aminte de Ilie Nastase.

  19. Apropo de guvizi si Balcic – chestie pe care n-am povestit-o, Cum am ajuns atunci acolo, Blonzimea-mi si colega ei voiau guvizi. Am luat-o pe faleza aia la pas si ne-am oprit la o terasa care avea o tabla din aia pe care scria cu creta: “Avem guvizi si vorbim romaneste.” Misto a fost cand eu mi-am comandat calzone si-a venit meseriasul care “stia romaneste” sa-mi explice ca pizza aia desfacuta e “calzone” si ca “voi, italienii, sunteti plini de figuri!” 😆

  20. Bai ce meci formidabil am avut in semifinala de dublu dintre Bopanna/Mergea si Rojer/Tecau! Au castigat cei din urma si mi s-a parut ca spectatorii englezi ii sustineau mai mult pe ceilalti, probabil din cauza de India. 😀

    In prima semifinala de simplu la gagici s-a impus simpatica Muguruza contra polacei Radwanska. In ailalta se bat Serenul si Urlatoarea. 😉

  21. Prea tare ciripeala asta:

  22. Azi de la ora 16 Serena poate face inca un pas spre grand slam, unul dintre putinele lucruri care-i lipseste din palmares. Imediat dupa finala fetelor, trebuie sa-i tinem pumnii lui Horia Tecau in finala de la dublu masculin. Urmeaza finala la dublu feminin, unde vom avea placerea s-o urmarim pe Martina Hingis, fostul copil minune al tenisului mondial, care a castigat 3 turnee de grand slam inainte de a implini 17 ani.

  23. Serenissima face 3 din 4 si e aproape de un grand slam, realizat ultima data de Steffi Graf in 1988. Titlul castigat azi e al 21-lea de grand slam, cu unul mai putin decat Graf.

  24. Bre, Ovidiu, daca tot esti asa mare fan, respecta-i genul si foloseste masculinul! 😀

  25. Performanta exceptionala a lui Horia Tecau, care se inscrie si el pe lista foarte scurta a romanilor cu un titlu de grand slam in palmares. Bravo lui!

  26. si Martina Hingis a castigat trofeul la dublu. nu implinise 16 ani cand a castigat primul ei Wimbledon la dublu. Acum are aproape 35.

  27. Serenissima, uau, esti fan inflacarat, Ovidiu. Daca imi permiti, am imaginat o scena intre tine si Serenissima, tot suntem pe blog de regizor 🙂

  28. ia sa vedem ce imaginatie ai. sa tii cont ca e mai mica decat mine cu 14 cm si 36 de kilograme 😀 😀


  29. 😀

  30. @Ovidiu
    Nu stiu de ce, mereu am avut senzatia ca Serena e cam scunda, cu toate ca la 1,75 numai “scunda” nu poti numi o femeie…

    @Jerome
    Bre, am mai zis-o, nu-l consider “blog de regizor”, ci al unuia care-i intamplator regizor, ca profesie de baza. 😉

  31. Ploaie la Londra, baga-mi-as! Nu era deja de-ajuns ca Roger a luat setul 2 aiurea-n tramvai!

  32. Nole Cempion! Multa UE, public londonez! 😀

  33. Da` văr-miu, Andy, pe unde-i mai flutură peruca?

  34. Murray? A fost eliminat in semifinale de Federer.

  35. Am gasit, oarecum intamplator, o relatare zic eu interesanta a unui tanar craiovean ce a fost prezent chiar acolo, la Wimbledon:
    http://george2210.blogspot.ro/2015/07/wimbledon-2015.html

  36. E, daca tot pomeneste Toshiro de ce neamuri mai are, cred ca ati observat si voi ca unul din primele rezultate pe google cand cautam “sam murray” este asta:
    https://en.wikipedia.org/wiki/Samantha_Murray_(tennis)
    Deci o cheama exact ca pe prietenul nostru Toshiro, doar ca nu e prea bine plasata in clasament… insa n-arata prea rau! 😀

  37. Excelenta relatarea lui George, multumim de link, Anto! 😉

  38. Aha, deci Toshiro e Samantha. O fi stiind sa miste din nas? 😀

  39. Bre, ce glume faci si tu – tocmai tu, fan al Serenului! 😆 😆 😆

  40. Hai, mey, ca era misto serialul… Bine, tu erai prea micut, dar generatia lui Ovidiu si a mea chiar s-a distrat cu el. Nu mai spun de neenea Toshi… 😀

  41. Hai, bre, Anto, ca nu serialul era problema… 😀

  42. Da, bre, Toshiro e Samantha. Așa cum Tadé ”e o copie prea putin reusita a lui Tamuz”, cum aprecia agerul ochi ovidian…
    Tamuz? Păi. ăla e un hipopotamuz pe lângă Pantera Tadé… 🙂

    Iar serialul cu Samantha era delicios pe vremuri. Nu sunt convins, însă, că l-aș mai înghiți azi…


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

