Steaua e plină dă valoare şi noi plecăm acum la mare

Despre meciul în sine nu mai are sens să zic şi eu prea multe după ce a pus Toshiro punctul pe i.

Spun doar că nu-s deloc încrezător în ce priveşte dubla cu Partizan, după ce ne-au hăituit aseară trencinii.

Mă rog, cum am precizat şi-n titlu şi ca-n celebrul banc, noi plecăm azi la mare şi ne mai calmăm.

Aşa că hai sănătate maximă s-avem toţi şi ne mai auzim şi de pe acolo, de prin străinătăţuri, că v-am zis c-am Wi-Fi la hotel. 😉

A, şi logic:

FORZA STEAUA!

Leave a comment

No comments yet.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

