Spre Platamon, via Veliko Târnovo şi Egnatia Odos

Voiam eu neapărat să merg pe autostrada numită Egnatia Odos, că citisem pe forumuri şi bloguri că-i mişto. Şi chiar e!

Aşa că mi-am dus gaşca pe drumul Ruse – Veliko Târnovo – Stara Zagora – Dimitrovgrad – Haskovo – Kărgeali pâna la frontiera cu Grecia de la Makaza, drum prin care se poate traversa Bulgaria în vreo şase ore în mod normal, dar pe care noi l-am parcurs în vreo zece, pentru că ne-am gândit c-ar fi foarte tare să admirăm vulpi şi bursuci pe traseu, plus că ne-am oprit de ‘jde ori ca să se pişe al dvs. Je. 😀

În fine, odată ajunşi la Makaza, totul devine extrem de simplu: intraţi la Komotini pe celebra deja Egnatia Odos şi-o ţineţi langa pe malul Mării Egee până la Salonic, lăsând undeva pe la jumate Kavala-n stânga.

Deşi ne gândeam cu groază la păienjenişul ocolitor de Salonic, am nimerit din prima pe A1 şi ţuşti spre Platamonas, lăsând tot pe stânga şi tot pe la jumate Paralia Katerini, staţiune minunată cunoscută printre poliţiştii de frontieră greci drept Paralia Romania. 😀

Bun, sper să v-ajute harta Google de mai sus în caz că vă tentează asemenea escapadă, mai ales că revin curând cu poze de la hotelul de (doar) trei stele – zic “doar” pentru că locul în care am fost cazaţi ar primi lejer vreo cinci pe litoralul românesc.

Hai numai bine şi, dac-aveţi întrebări, nu vă sfiiţi! 😉

4 Comments

  1. Concediu plăcut !
    Mă bucur că aţi ales Grecia !
    Merită să vadă că ne pasă de ei !

  2. Multumim, Radu!
    Bineinteles ca ne pasa de ei, doar ne cheama Hristea! 😉

  3. Blagodarya ! ლ(° >¤< °)ლ

  4. LOL! Farida, parca esti profa mea de sport din generala:
    Ba, Hristea, tu esti bulgar?
    Nu, doamna, sunt roman…
    Hai, ba, ca prea joci bine baschet, macar grec.
    Posibil, doamna… 😀


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

