BBQ Night with Greek Traditional Music

Ajungem şi-acolo, dar mai întâi o paranteză microbistică: la pauză nu-mi venea să cred cât de bine a jucat Steaua în prima repriză, la final m-am enervat din cauza reacţiilor unor români care se bucurau c-au pierdut ai noştri, am tras câteva înjurături, am ascultat vreo două piese de Metallica, m-am calmat şi am pus cornul.

Boon, să revenim acum la greci.

Imediat ce-am ajuns la hotel, fătuca de la recepţie – prima, nu cea care se mira că vrem gyros – ne-a anunţat că sâmbătă seară, adică ziua următoare, suntem aşteptaţi la un grătar cu muzică tradiţională grecească interpretată live.

Amicul V. reacţionează: man, îţi dai seama că iau câte una din fiecare astea din ofertă! Chiar, ce-s bifteki şi souvlaki? Bifteki-s chiftele, iar souvlaki frigărui.

Mie nici prin cap nu-mi trecea că, după două rânduri de înot şi plajă, la mare şi apoi la piscină, după masa de prânz, chiar nu voi mai fi în stare s-o învăţ pe Blonzime să danseze greceşte, ea la prima vizită în Grecia fiind, aşa că-n zori de zi încercam să surprind pentru posteritate ce se vedea de pe balconul nostru:

20150725_074545

Undeva în dreapta cadrului puteţi observa o viloaie albă despre care eu spun că e tipic grecească, ceva mai jos un soi de aquapark, iar palmierul din prim plan mi se pare genial!

Clădirea un pic mai înaltă din stânga, în plan secund, e Hotel Cromwell, unul de cinci stele, unde prietena care s-a ocupat de rezervări voia iniţial să ne ducă şi pe noi. Am căzut cu toţii de acord: mai bine că n-a făcut-o, că preţul era dublu pentru servicii identice, ba te mai taxau şi pe şezlong, plus că nouă ne-a plăcut la nebunie la Sun Beach Platamon!

Şi vine seara mult aşteptată. Eu am întârziat la masa de la Beach Bar, unde se desfăşura ghiduşia, pentru că îmi făcusem de lucru: încercam să depistez motivele pentru care routerele de pe holuri nu duc “uaifaiul” şi până-n camere.

Mă rog, n-am rezolvat nimic şi nici n-am mai apelat la ajutorul oamenilor din zonă, că şi-aşa inventasem, împreună cu amicul V., în mai puţin de 48 de ore de la sosire, un nou sport extrem: fututul la creieri de personal angajat cu întrebări aiuristice gen “v-a lovit criza atât de tare încât nu mai aveţi bani să plătiţi utilaje pentru a scoate bolovanii din mare sau pietrele alea de la mal au scop terapeutic?”

În fine, ajung pe plajă unde petrecerea era-n toi şi crăpelniţă cât cuprinde. Doar că eu mi-am adus aminte că joacă Steaua cu CFR Cluj fix la ora aia şi am făcut bairam pe LiveScore.

Dar staţi că mâne vă povestesc ce fu duminică, la taverna de familie care avea să devină preferata noastră!

Hai ne-auzim şi, logic, FORZA STEAUA!

3 Comments

  1. Simpatizez Steaua, nu m-am bucurat că a pierdut ea, ci pentru că a câştigat Partizan ! Şi nu pentru echipă, ci pentru galerie !
    Fantastică !
    Concediu plăcut în continuare !

  2. Vai ! Corectează te rog: “a”, nu “au” şi “Fantastică !”

  3. Eu raman la parerea ca Steaua a fost peste Partizan in dubla asta, dar poate ca-i mai bine ca s-a intamplat asa, ca nu-i vedeam pe-ai nostri facand mare branza in grupele ChL!


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

