Astra 2 – Steaua 3. Scorul corect!

Ăla incorect e cel înregistrat aseară, din cauza lui Colţescu şi a ciracilor săi de pe margine.

Ba nici măcar 2 pentru giurgiuveni, că ăla în urma căruia a transformat mizeria de Budescu acel penalty nu era fault nici la baschet!

Nu mai am chef, chiar nu mai am să m-apuc acum să comentez ceea ce s-a întâmplat în bătătura acestor securici de vreme nouă.

Mă car la casa de la munte şi ne vedem pe luni!

Hai weekend excelent s-avem toţi, totuşi…

11 Comments

  1. Corect era 1 -2 !

  2. Asa a castigat Steaua aproape jumatate de trofee,in mizerabila ei istorie…sa te plangi acum ca te fura altii dupa propria ta metoda,mi se pare ipocrizia maxima…

  3. @Radu
    Corect cu acel 1 – am zis sa trec macar in titlu peste penalty. Dar toate golurile steliste au fost valabile, deci 3.

    @Cristi
    Tot aud imbecilitatea asta. Ca sa n-o mai consider astfel, ar fi cazul sa veniti cu niscai exemple. De pilda – in 2008 Steaua a luat titlul ca a vrut Basescu. Oh, wait… :)))

  4. Meciul cu Botosani de anul acesta…nu poti spune ca Steaua a fost o echipa dezavantajata de arbitraje,in istoria ei…ba chiar dimpotriva…

    .

  5. Adica niste presupuse erori de arbitraj in meciul de acum cateva zile cu Botosani au adus aproape jumatate dintre trofeele Stelei de-a lungul timpului sau cum vine treaba? 😀

  6. Cristi ăsta se tot screme să se-mbete cu apă de izvor. E din ăia care adaugă palmaresului finale nejucate, locuri 2, cupa Samsung și se plânge de veșnica oprimare a celei mai iubite. Dar e mereu cu ochii pe Steaua, contabilizează erori de arbitraj, trofee furate etc. Păi, deh, e mai interesant decât sărbătoarea comunei Măciuca, nu?
    Ce nu pricepe panarama e că e sub demnitatea noastră un dialog cu ăia care cârâie cu cu unghia-n gât. La mine are verboten…

  7. Ei, cred ca esti prea dur cu el – omul isi exprima opinia, una despre care eu, tu si multi altii credem ca e gresita, da, insa o face in mod civilizat, zic. Cel putin aici si cel putin deocamdata. 😉

  8. Mister Dawson,doar stii cu ce se ocupa omul pe vremea Impuscatului…ce te miri ca am interzis la el?obiceiurile vechi se uita greu…tu ce parere ai despre angajatii la stat?

  9. Cristi, tocmai ce ti-am luat apararea, riscand sa fiu iarasi apostrofat de prietenii care-mi spun ca prea stau la taclale cu indivizi care vin pe-aici cu opinii deseori aberante!
    Eu stiu foarte bine ce munca a depus Toshiro si inainte si dupa ’90, iar aia nu e nicidecum cea pe care o sugerati voi in scopul de a-l denigra! Si faptul ca si tu promovezi asemenea porcarie e cel putin dezamagitor, asta ca sa fiu bland, mai ales in contextul in care sunt convins ca cei de la care ai preluat-o si care au scornit-o sunt ei insisi asa cum in mod absolut mincinos i se imputa lui Sam c-ar fi fost.
    Cat despre angajatii la stat, parerea mea ar fi trebuit sa-ti fie cunoscuta deja: eu consider ca un profesor trebuie sa castige mult mai mult decat un bodyguard, sa zicem, unde primul e la stat, celalalt la privat.

  10. In fine…de fapt ai dreptate,toti romanii puteau sa iasa in afara granitelor inainte de 1989,nu doar sifoanele,nu?😁

  11. Absolutizarea asta e daramatoare, monser, sa n-am ambitie! 😀


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

