Cu pisoiu’ la plăjoiu nu ne pasă de Pledoiu!

Vin din Ţară ştiri despre isprăvile politicienilor şi pe noi ne doare la bască: amicii noştri merg până-n insula Skiathos la distracţie maximă – în special pe vapor, aveam să aflăm ulterior, cu Metaxa şi alte alea 😀 – iar Blonzimea şi cu mine băgăm iar hidromasahe – nu vă speriaţi, scriu în halul ăsta, deci cum pronunţăm, c-aşa am văzut că se scrie, adică pe un panou pe plajă: “mohito 5 euro”. 😉

Motanul din titlu e ăsta:

20150728_184931

Şi explic iar poza şi categorisirea acestei postări inclusiv la sport: păi era sport extrem pentru toţi de pe-acolo să-l prindă-n cadru, numai la mine se liniştea şi îi ardea de joacă şi-a binevoit să participe, ca o vedetă ce se găseşte, la şedinţa foto condusă de Je! 🙂

Bine, eu spun că poziţia e sexy, alţii au numit-o indecentă, de parcă ce se petrece prin politica europeană ar fi decent… 😀

Dar hai că mai vorbim despre superba Grecie – poate mâine, poate după meciuri… 😉

8 Comments

  1. Ahaaa…care va să zică numai ție a binevoit a-ți arăta boașele…Katálava !! am zis eu ca ai o putere de persuasiune ceva de speriat! ( ͡~ ͜ʖ ͡°)

  2. Motanul ala e atat de mandru incat nici boasele nu si le-arata! 😀

  3. cum nu si le arată dom’le? vrei să duc o linie de cotă până la ele sau ce?:)

  4. hai sa zicem ca n-ai sesizat imperfectul pentru ca lipsa de diacritice. 😀

  5. În toate drumurile prin Grecia am dat de pisici.Am impresia că acolo sunt mai iubite decât câinii. Îți trimit câteva poze pe mail
    Da` tot mai tare e Fiara. S-o vezi deghizată în lampadar…

  6. Ti-am zis si la telefon – era plin de suvenire (genti de plaja, tricouri, cani etc.) inscriptionate “Greek Cats” si avand desenate dedesubt sau deasupra niste, evident, pisici. Care-i faza pe la ei cu pisicile astea nu stiu exact si nici nu stau sa caut, asa ca mai bine pun una din pozele pe care mi le-ai trimis, ca ai zis sa aleg de-acolo:

    Daca mai vrei, pot sa mai pun, dar eu cred ca una ajunge. 😉

  7. Frumoasa pisica fotografiata…mai mult ca sigur este din rasa Egee,singura rasa nativa de pisici din Grecia…este o rasa bicolora sau tricolora din care nu lipseste niciodata albul…

  8. Nu ma pricep la pisici deloc! Aici, foarte probabil, ne ajuta Farida!


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

