Cum n-am văzut meciul cu Partizan

Poza de mai jos am făcut-o la o carafă de vin grecesc excelent aşteptându-i pe amicii plecaţi prin insule:

20150728_214515

Un ospătar care mişuna prin zonă m-a văzut “la lucru” – şi zice: meserie, vezi că pe la şase şi-un sfert, cam aşa, poţi fotografia o minge roşie care iese din mare fix peste piscină!

Normal că a doua zi nu m-am putut trezi la ora aia pentru şedinţe foto cu răsăritul, mai ales că apăruseră şi amicii de la Skiathos cu foame lupească şi sete de vin tot din ăla.

Aşa că miercuri am făcut ce ştiam noi mai bine: piscină dimineaţa, prânz cu souvlaki la taverna de familie dragă nouă şi seara…

Ei, seara prietenii s-au cărat singuri pe ştrase, că noi am decis să ne bucurăm, totuşi, de acel “welcome drink” cu care ne primiseră gazdele: ouzo cu suc de portocale, servit la Beach Bar, unde am dat de nişte polaci.

Auzindu-le ghiersul slavon, zic: bă, azi jucăm cu sârbii!

Mai lasă-l în primejdii de meci! face Blonzimea. Mă conformez, spunând în sinea mea că voi urmări meciul online, pe şestache şi pe telefon.

Revin amicii de prin staţiune şi propun să mergem la noi în cameră – prietenul V. cumpărase din start nişte măsline din alea verzi umplute cu gogoşari, adică “de-astea care cresc la ăştia la tot pasul şi merg la bere”, iar consoarta-i se-nfiinţează cu nişte weissbier, cum îi place ei.

Stăm noi la taclale şi caterincă pe frumosul balcon, apoi mă bate gândul să butonez telecomanda, imahinându-mi c-oi găsi pe vreun post ceva informaţii despre partidele din Champions League – nu ştiu dacă v-am zis, dar în cameră aveam semnal Wi-Fi mai deloc!

Şi, ce să vezi – prindeam ProTV!

Şi aflu că fu doar egal pe Arenă, trag nişte înjurături cot la cot cu ardelenii din camera vecină, apoi purced la somnică – doar m-aştepta şedinţa foto din zori…

Povestesc mâine, teoretic, despre cum am plecat aproape direct din mare la Bansko!

Leave a comment

No comments yet.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

