US Open 2015

După ce ne-am destrăbălat cu Măriuca pe la comentariile aferente turului ciclist al Spaniei şi după un weekend, cum spuneam, la vila unui prieten sărbătorit – ulterior aveam să aflăm că şi un frate de-al său e în situaţia cu pricina! 😀 – zic: hai să fac şi articolaş separat pe marginea evenimentului care dă titlul de azi. Caut poză…

US-open-tennis-2015

…dar dau şi peste ştirea potrivit căreia Sharapova nu mai participă la ediţia asta, privându-ne şi pe noi şi pe haterii ei de niscai dezbateri care se anunţau interesante inclusiv pe-aici.

Oricum, eu vă aştept cu drag să vă daţi cu părerea despre turneul de la New York, dacă aveţi chef, desigur şi ca de obicei! 😉

Hai şi două vorbe despre meciul Stelei de-aseară: joc prost Chipciu&Co., dar măcar am luat trei puncte cu o echipă Viitorul în mare formă!

Hai săptămână excelentă s-avem toţi!

3 Comments

  1. Ce generic… romanesc. O fi vreo premonitie in ce o priveste pe Simona? 😉
    Pana una alta, parca lucrurile sunt aranjate din start in favoarea Marelui Slam al Serenei, jumatatea ei de tablou ramanand practic defrisata, dupa o serie surprinzatoare de eliminari ale favoritelor. Bonus, adversara ei din primul tur a facut doar act de prezenta, plecand acasa dupa o juma’ de ora si cateva “ghemuri”.

  2. Aseara m-am uitat la Ivanovic cu Cibulkova si, nu stiu de ce, am tinut cu slovaca! Apoi am remarcat-o pe Monica Puig in meciul cu Venus si-am tinut cu Paire in cel cu Nishikori – sa vedeti ce se supara Toshiro… 😀

  3. Aici am gasit aici informatii pretioase despre competitiile sportive.

    Ai o pagina importanta pentru stiiri Sportive.
    Mult Succes!


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

