Care FCSB, mă? Steaua şi basta!

Zilele trecute, parcă miercuri, prietena Farida mi-a făcut o plăcută surpriză pe Twitter cu poza asta:

SteauaCCE

Eu am tot încercat să evit pe-aici tema războiului rece fratricid din zona stelistă, un conflict izbucnit în urma unei decizii dubioase – în opinia mea, desigur – a instanţei de judecată, decizie prin care un desen, ăla pe care-l am şi eu aici, pe blog, e trimis la minister.

Am să lămuresc, totuşi, în cât mai puţine vorbe, ce cred eu: spiritul de turmă se manifestă, culmea, fix printre cei mai înverşunaţi contestatari ai celui pe care tot ei îl numesc, cu imens şi nejustificat dispreţ, Ciobanul!

Situaţia, dacă n-ar fi uşor penibilă, vorba unui amic actor, ar putea părea chiar amuzantă. Numai că mie nu-mi vine deloc să rîd acum, când punbotiştii, cum inspirat şi cu năduf i-a botezat vărul Keitel, le-au ridicat o minge nesperată la fileu tuturor boromanilor care efectiv abuzează, imbecil-ostentativ, de acronimul FCSB.

Bine, ăştia chiar ar fi fost fraieri să nu profite de şansa ivită! Doar că, dacă de la vreun Pardailan care sparge seminţe prin Giuleşti între două comentarii pe GSP n-am cine ştie ce pretenţii, de la un antrenor de primă ligă, fie el şi ciudatul Şumudică, da:

Meserie, echipa se numeşte Steaua şi basta! Clar?

Altfel, chiar dacă prin Bucale avem parte de vreme imposibilă, e totuşi weekend şi-mi doresc să-l avem toţi excelent!

Leave a comment

No comments yet.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

