Nuci în nuc

Vin de peste weekend, unul început iarăşi devreme, cu o poză…

NuciInNuc

…pe care am urcat-o şi pe Twitter chiar de la faţa locului imediat după ce am făcut-o.

Care-i faza? Nimic spectaculos, desigur, doar c-am fotografiat la sugestia Blonzimii şi niscai nuci care păreau crescute într-un măr, ba mă mai jucasem de-a pozarul şi cu nişte struguri apăruţi printr-un altul, iar asta pare un fel de revenire la normalitate.

Plus că-mi place mie cum arată şi sper să vă placă şi vouă!

Hai săptămână excelentă s-avem toţi!

2 Comments

  1. Mulţumim ! La fel !
    P.S. Am fost şi noi în Grecia. La Paralia Katerini. Extraordinar !
    Mai vorbim ….

  2. Cum spuneam, Paralia Romania… Bravo! 😉


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

