Ce fu prin Champions League – 29, 30 septembrie 2015

Mai are sens să precizez că iar avem treabă de joi începând? Hai, fie, am zis-o deja.

Dar, înainte de-a pleca prin împrejurimile bucureştene – şi ploieştene! – să-mi dau şi eu cu părerea despre Champions League, zic; la capitolul Europa League tac – dacă nici Steaua, restul…

M-am uitat marţi seară la meciul de pe Camp Nou. Toţi barcelonezii de limbă română au tăcut cum rareori i-am văzut – asta e, mai greuceanu fără Messi, a? – până la golul egalizator cu Bayer. Atunci mi-am zis că mai bine mă uitam la Bayern.

Bine, m-am uitat şi la rezumatul partidei bavarezilor, îndeajuns cât să văd cum s-au distrat cu dinamoviştii din Zagreb. Apoi am pus cornul.

Iar aseară…

Păi, mno, aseară…

Real a bătut în deplasare Malmö, Juve acasă pe Sevilla, iar Şahtioru’ lu’ nea Mircea a furat-o de-a dreptul original de la PSG.

Bineînţeles, n-am absolut nimic de împărţit cu domnul Lucescu, un mare antrenor şi un fost mare jucător pe vremea când era activ. Doar că mă seacă la creieri laudele care i se aduc în detrimentul unor Kovacs, Jenei, Piţurcă sau Iordănescu – oameni cu rezultate evident peste el!

În fine, contează mult prea puţin bătuta zdravănă încasată de Il Luce, eu revin la urarea mea obişnuită:

FORZA STEAUA!

Şi weekend excelent s-avem toţi!

4 Comments

  1. Doar Kovacs si Ienei sa fie peste Lucescu…sa zicem,desi nu sunt convins…sa nu uitam ca Lucescu a antrenat si prin Serie A castigat o Cupa Uefa,o Supercupa Europei ca antrenor…plus peste vreo 15 campionate,cupe si supercupe interne,fiind invingator in Turcia cu Galatasaray,Besiktas,campion in Romania cu Dinamo si Rapid,campion in Ucraina de “n” ori cu Sahtior…a trecut si pe la Inter..pai daca il comparam cu Piturca si Iordanescu ca si antrenor,ne pierdem simtul realitatii…unul nu a putut sa faca fata nici la arabi,iar generalul ala de cacat si de carton in afara ca a antrenat o generatie de exceptie unde echipa o faceau Hagi si Popescu,nu stiu ce rezultate a mai avut…caracterul lui LUcescu este indoielnic,dar ca antrenor este uriad pe langa liliputanii Iordanescu si Piturca…

  2. Kovacs – 2 CCE
    Jenei – 1 CCE + CM 90 + CE 2000
    Iordanescu – 1 CCE + CM 94 + CE 96 + CM 98 + CE 16
    Piturca – CE 98 (tineret) + CE 2000 + CE 2008 + CE 16
    Lucescu – CE 84 + Cupa UEFA

  3. Uitasi Supercupa Europei sa o pui lui Il Luce…😁…asa e…Iordanescu castiga si CCE din postura de antrenor secund😁…bre,orice ai zice, e de cacat acest General de carton,care ia bani frumosi de la stat pentru acest grad…si veteranii de razboi iau un mizilic…un om corect ar fi refuzat gradul…el,Nastase si cati altii…niste oameni de nimic…

  4. Supercupa au luat-o si altii, lasa…
    Cat despre grade, sunt unii si mai putin vrednici de ele, vezi Ontanu!


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

