Ce fu prin fotbal în weekend

La meciul dintre Dinamo şi Astra, de pildă, eu am adormit. Unii susţin că ar fi fost antrenant, dar pe mine, repet, m-a adormit de-a dreptul!

Şi-am dormit ca meseriaşul de n-am reuşit să prind în direct boacăna Angliei la rugby şi nici fireasca victorie stelistă de la Iaşi – am aflat rezultatele abia în toiul nopţii.

Revenind, însă, la dinamovişti – sau fecedebişti, că mulţi dintre penibilii suporteri ai trupei din Ştefan cel Mare preferă tembela formulă izvorâtă din acronimul FCSB când vine vorba de Steaua – merită menţionată faza: cică nişte ţigani din galeria lui Dinamo s-au apucat să aplice la un magazin din apropierea stadionului schema “benzinăria”, cea patentată de colegii rapidişti, cand întră vreo douăj’ de inşi deodată, unii îl ţin de vorbă pe vânzător în timp ce alţii îşi îndeasă produse prin buzunare, apoi plătesc vreo trei beri şi la revedere!

Şi, că tot veni vorba de fanii FCDB, poate se-apucă dăshtepţii să-i numească şi pe cei bavarezi fecebişti, că de Barcelona am tot amintit şi eu şi alţii în sensul ăsta, dacă au catadicsit măcar să urmărească ieri superbul Bayern vs. Dortmund.

Şi-a mai fost ieri un meci fain, Arsenal – Man. United, pe care l-am urmărit însă doar printre picături – citeşte plăcinte cu dovleac, cu brânză şi mărar şi filme. Cam la fel “m-am uitat” şi la CFR cu Craiova, dar despre ăsta nu zic decât că mi-a plăcut rezultatul.

Acum ne pregătim de meciurile Naţionalei şi rămâne cum am stabilit:

HAI ROMÂNIA!

Şi săptămână minunată s-avem toţi!

2 Comments

  1. Păi, deh, cin` te puse să adormi la meciul marelui antrenor cu aia mică… Ia uite colea ce ne grăiește maistru Costin Ștucan: http://www.prosport.ro/fotbal-intern/cine-are-nevoie-de-sumudica-intr-un-rol-de-film-mut-despre-carismaticul-cretin-aflat-pe-lista-neagra-in-toate-cazinourile-dar-care-stie-sa-genereze-emotie-si-sa-blocheze-un-4-2-3-1-14796804
    Carismatic, bre, ce știi tu… 🙂

  2. Mda, ce sa zic, mie mi se pare cam fortat adus din condei, dar daca asa-l percepe autorul pe Sumudica, fie… Insa ce uita sa spuna jurnalistul e ca locul I ocupat acum de Astra e opera lui Coltescu!


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

