Victorie si calificare la Euro 2016

Până pe la golul lui Maxim, pe bune de nu m-am gândit de câteva ori că Tricolorii sunt în stare s-o comită şi nu voi putea folosi titlul de mai sus!

Am urmărit meciul de la Torshavn pe de o parte cu emoţie, pe de alta pregătit să-i iau la şuturi verbale pe-ai noştri dacă pierdeau şi locul secund în asemenea grupă!

În fine, s-a terminat bine pentru noi, ba ne-a mai ajutat şi Grecia în eventualitatea vreunei boacăne prin Feroe, iar pentru această reuşită ar fi cazul să-i mulţumim şi lui Piţurcă, vorba unuia dintre verii Keitel – bine, el s-a exprimat mult mai plastic la adresa celor care-au sărit în capul selecţionerului dupa egalul cu Ungaria de la Bucureşti, dar nu vreau să reproduc aici tot ce-a spus. 😀

Şi-apropo de unguri – sunt şanse să meargă şi ei direct în Franţa, dacă Spania îşi respectă blazonul şi pleacă neînvinsă din Ucraina; e drept, s-ar putea să fie mai complicate calculele aici, de-aia nici nu m-apuc acum de ele, plus că-s ocupat cu sărbătoarea calificării noastre:

HAI ROMÂNIA!!!

Şi săptămână excelentă s-avem toţi!

23 Comments

  1. Zboara un avion cu puscasi marini, se apropie ofiterul si le zice:
    – Soldati, am primit ordin de a pleca in Afganistan sa luptam.
    Toti s-au intristat, au inceput a mormai, dar ofiterul continua:
    – Dar, pentru capul fiecarui dusman ucis, se ofera o recompensa de 1000 $.
    Aterizeaza avionul, ofiterul nici nu reuseste sa deschida gura ca deja toti soldatii erau plecati. Dupa 30 de minute se intorc soldatii cantand si taraind dupa ei o legatura imensa de capete. Ofiterul turbat deja urla:
    – Baieti, noi am aterizat in aici doar sa alimentam avionul, mai avem 3000 de km pana in Afganistan.

    Cică s-ar fi putut întâmpla la Deveselu…..
    P.S. Am văzut o emisiune a Antenei 3 de la Platamonas .
    Erai şi tu pe acolo ?!

  2. Nu, Radu, eu am fost la Platamonas cu familia si prietenii in concediu, pur si simplu, nu am treaba cu acea emisiune de la A3, pe care altfel mi-as dori sa o vad. 😉

  3. E o performanta aceasta calificare…la ce arie de selectie mai avem,ma gandeam inaintea preliminariilor ca nu ne calificam…baietii atat pot…

  4. Mda, Burleanu vad ca e mai increzator, cica trecem de grupe la Euro:
    http://www.gsp.ro/fotbal/nationala/razvan-burleanu-e-convins-trecem-sigur-de-grupe-la-euro-460792.html

  5. Ce au supt o bozgorii…😁…am citit un comentariu pe gsp care m a lasat masca…carpeta sporturilor anunta ca fosta mare jucatoare de tenis,Florenta Mihai a decedat,iar un dobitoc comenteaza la articol :”Si eu care speram ca a murit Halep…nu e nimic,asteptam “…si ce sa vezi…comentariul nu a fost sters…in viata mea nu voi mai intra pe gsp…

  6. Daca se permite un d

  7. *daca se permite un edit…despre Pro Sport este vorba…

  8. Vrei sa editez direct in mesaj?

  9. Nu,mersi…scriu de pe telefon,scuze de greseala…

  10. OK!
    RIP Florenta Mihai. Comentarii precum cel pe care l-ai remarcat sunt incalificabile.
    Cat despre Ungaria, eu as fi vrut sa mearga direct…

  11. Nu au echipa rea ungurii…dar fiind unguri,le uram tot raul din lume…😁

  12. Doamne Dumnezeule! Cum poti dori raul unor oameni???

  13. Fotbalistic,bre…

  14. Foybalistic, eee… 😀

  15. Tu de ce ti ai fi dorit sa mearga direct hunii ?😁

  16. Imi sunt rude si prieteni! 😉

  17. Cica nu e de gasit video ul.😐

  18. Care, asta?

  19. Da,nu e rea muzica maghiara…dar nici nu se poate compara cu a noastra…

  20. Ce-i al nost’ e pus deoparte. 😀

  21. Nimic despre senzationalul rezultat al Stelei la baschet cu Trabzonspor ?

  22. Sunt prins cu foarte multa treaba si nici n-am urmarit meciul respectiv. Am aflat rezultatul acum vreo doua ore – da, e un rezultat mare pentru baschetul romanesc!

  23. Foarte bun articolul recomand.
    http://www.brasty.ro/parfumuri


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

