Noi – distracţie, Steaua – iar egal la Ploieşti

Ieri am avut zi de vizită la nişte buni prieteni, vizită de casă nouă – mă rog, renovată şi reamenajată foarte frumos: haleală excelentă, berici, vinişor, muzici, conversaţii haioase, tot tacâmul, evitând pe cât posibil orice legătură cu fotbalul.

Asta până spre seară, când mi-am adus eu aminte că joacă Steaua la Ploieşti şi m-am băgat pe net – şi pe şestache 😀 – de pe mobil, ca să văd ce şi cum ai noştri cu ciuca bătăilor, Petrolul din această ediţie de Liga I.

Şi aflu că oamenii care s-au uitat la meciul ăsta au parte de unul imposibil pe un teren asemenea, iar Steaua e pe cale să devină singura echipă care nu le dă gol lupilor sezonul ăsta!

Ceea ce, până la urmă, s-a şi întâmplat: 0-0 absolut ruşinos al campionilor cu o echipă de toată jena, al cărei crainic angajat pe “Ilie Oană” – Mircea Habarnagiu… ăsta, Baganagiu – a mai şi băgat cretinisme cu “oi” şi “FCSB” şi altele asemenea.

De nunta pe care meseriaşii prahoveni au organizat-o la stadion în timpul partidei, ce-ar mai fi de zis? Belea! 😆

Altfel, hai săptămână excelentă s-avem toţi!

PS

La mulţi ani, Alexandra! 😉

14 Comments

  1. nu vreau sa vorbesc despre basinosii nostri, nici despre pisatii rupti in cur din mimiu, dar vreau sa te intreb ce parere ai despre urmatoarele filme:
    de ce eu?
    un etaj mai jos
    comoara
    vreau sa o ard hipster si sa ma duc la film. daca tot e festival, de ce nu? 😀

  2. Bre,mâine nu te duci la miting?…😁….glumeam.

  3. Care miting?

  4. Nu, nu ăla de la Pojorâta…

  5. Serios, bre, despre ce miting e vorba? 😆

  6. Si eu care credeam ca vrei sa detii actiuni la Steaua lui Jan Pavel…😁

  7. Cine? Eu sau Sam?

  8. Tu…glumesc😁…dar daca se strâng 10.000 de oameni cum sustine Pavel,problema de identitate a Stelei nu mai poate fi negata…

  9. Aberezi cu gratie! Steaua e numai una si basta!

  10. Fie vorba intre noi,cu care Steaua tineti voi ?😁

  11. Te-ncurca stelele de pe emblema? 😀

  12. @Varu’ Keitel
    Abia acum am vazut mesajul, intrase la spam, nu stiu de ce…
    Primul film de care zici nu-i rau in sine, doar ca m-a spart cu “reforma justitiei de catre Basescu”! 😆
    Al doilea… E prima oara cand aud de el. 😀
    Pe al treilea nu l-am vazut inca dincolo de trailer, dar am citit lucruri frumoase despre el si stii ca-mi plac filmele lui Porumboiu. 😉

  13. bun, da un verdict si la ala ma duc 😀

  14. Mergi la filmul lui Porumboiu! Nu e un verdict, ca nu dau verdicte, ci o recomandare… 😉


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

