Weekend cu fotbal, rugby şi program casnic

De fapt, cred că trebuia să încep cu programul casnic de sâmbătă sau chiar cu invitaţia de vineri la premiera unui amic şi coleg, invitaţie pe care, din motive obiective, n-am onorat-o, însă i-am invitat la rându-mi pe alţi cunoscuţi să se bucure de eveniment.

Revenind, aşadar, la ziua de sâmbătă, să spun că m-a luat Blonzimea la niscai cumpărături, unde ne-am descurcat de minune – cu numai câteva zeci de lei am achiziţionat mulţime de produse, ceea ce este o mare performanţă, pentru mine, cel puţin, că-s un fenomen: de câte ori merg la Kaufland după detergent de vase la vreo doi lei, las măcar “meleonul”, întrucât nu mă pot abţine şi dau iama-n brânzeturi fine!

Aşa… Şi-apoi ne-am apucat de gătit. Mă rog, de data asta am fost doar ajutor de bucătar – sau de bucătăreasă, mai exact – că Blonzimea fu master chef, dar am să tot precizez până nu s-o mai mira nimeni: mă pricep binişor la gătit şi-mi şi place activitatea în cauză şi ştiu să fac destule, inclusiv prăjituri sau plăcinte, nu doar pizza, paste, ouă sau cafea, ca mai toţi bărbaţii care-au fost cândva burlaci!

Dar discutăm despre aspectul ăsta altădată – sau şi-acum, dacă vreţi, dar la comentarii…

Mai are sens să vă spun cum, după orele de bucătăreală, ţopăiam ca apucatul după victoria All Blacks? OK, nici Africa de Sud n-a jucat rău, însă nu cred că merita mai mult de-atât, adică o înfrângere la limită cu o echipă neo-zeelandeză care nici măcar n-a prins o zi nemaipomenită!

Booon… Duminică, dacă Blonzimea şi-a făcut de lucru pe la calculator, eu am lenevit în faţa televizorului, urmărind câteva meciuri de fotbal, nu înainte de-a ajusta la ora de iarnă orologiile de prin casă – alea care necesitau acţiunea cu pricina, că telefoanele şi computerele, de pildă, se ajustează automat.

Şi-am văzut Craiova cu Dinamo, Borussia Dortmund cu Augsburg şi Liverpool – Southampton. La meciul de la noi m-am amuzat de bătuta zdravănă încasată de dinamovişti de la olteni, la nemţi scorul nu mai lasă loc de comentarii multe, iar la englezi a fost un meci de zile mari!

Şi vine partida Stelei cu Pandurii şi nu-mi vine să cred: gorjenii chiar joacă fotbal, ceea ce steliştii nu prea reuşesc! Dar ai noştri obţin, totuşi, un punct nesperat pe final, după golul lui Muniru de ziua lui, a Armatei şi-a Regelui.

Şi bineînţeles că ţineam cu Argentina, dar la asemenea scor chiar îmi pare bine c-am optat pentru Premier League în timpul semifinalei cu Australia!

Cam asta fu prin weekend pe la noi şi-acum spun ca de obicei: hai săptămână excelentă s-avem toţi!

16 Comments

  1. Africa de Sud, umilită de marea echipă a Soarelui Răsare, n-avea ce să caute acolo. Iar pe neo-zeelandezi mi ți-i jucam în foi de viță, ca Pandurii pe Steaua… Bre, prost au jucat steliștii. Iarăși…

    Am pierdut marea dikștrakție de la Craiova. După o masă copioasă la restaurant, am ajuns la soacră-mea când era deja 3-0. Strâmbii, cu tot cu Harlemică Gonorel și Hai-și-om-bé, au fost umiliți. Dar cred că Ei tot mai visează la… câini verzi pe pereți – campionat, cupe, Europa. Să-i lăsăm să se pregătească!

  2. Steaua noastra a jucat ca o cizma, da, insa nu s-a facut de ris ca Dinamo. Macar atat! 😀

  3. sper ca va e clar ce vesteste Viitorul: campionatul! 😀

  4. Viitorul sau Pandurii. 😉

  5. Tot Steaua castiga campionatul….doar ii preia francmasoneria,conform Pro Sport…😁

  6. Tot Steaua castiga campionatul…doar ii preia francmasoneria,conform Pro Sport…😁 ochiul si timpanul,scuze….compasul…😂

  7. Pai da si tu un link! 😉

  8. fabuloasa poveste 😀 😀 divertisment total. loooool.

  9. Vere, eu rid de la semnatura – Matei Udrea, prietenul lui Toshiro! 😀

  10. Sam face parte din clubul celor cu soacre in viata. Nu stiu cum e mai politicos, sa-ti urez sa-ti traiasca, sa nu-ti urez, allege tu si considera ca ti-am urat!

  11. Hihi, povestile cu soacra lui Sam sunt senzationale, eu ma consider privilegiat c-am ascultat cateva! 😉

  12. Muțam, bre, JL, soacră-mea e o figură. În general, n-am auzit prieteni care să se plângă de soacre. Nu aceeași situație e cu prietenele, știți și voi… Dacă m-aș apuca să vă zic niște pățanii cu soacră-mea, ai râde mai tare ca la strofocările lui Eusebiu al vostru… Să-i dea Dumnezeu sănătate, că are nevoie, biata de ea!

  13. Stai ca la ei cica merge Lippi al nostru! Cum era refrenul ala? Joaca Petrolul, zici ca-i Barcelona, iar Stoichita zici ca-i Guardiola! 😀

  14. Are dreptate nenea Toshiro….mai rar se plang barbatii de soacre…

  15. Initial am vrut sa spun ca discutam cam mult despre soacre, dar am revazut titlul care vorbeste, printre altele, de program casnic. 😀


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

