Steaua, greu de tot cu Baia Mare!

Noroc cu cele câteva filme văzute ieri, altfel nu reuşeam să fiu atât de calm după boacănele sportive ale favoriţilor!

Bine, în cazul Simonei, nu m-a enervat atât înfrângerea de la Turneul Campioanelor, cât atitudinea ostilă a unora de a căror competenţă într-ale tenisului mă cam îndoiesc.

Apoi, la meciul Stelei nu putem vorbi de o boacănă în sine, că evoluţia, chiar dacă sub orice critică, s-a soldat, totuşi, cu o calificare în sferturile Cupei României.

Numai c-au ajuns băieţii ăştia ai lui Rădoi să ne dea emoţii şi când joacă împotriva divizionarelor B? Ce alea-alea, băi!

În fine, hai weekend excelent s-avem toţi!

4 Comments

  1. Eu am fost super dezamagit de Simona. Din pacate e prea labila psihic si inconstanta pentru a deveni o mare campioana. Se enerveaza usor, se subestimeaza, din declaratiile ei reiese faptul ca nu prea o intereseaza rezultatul ci doar sa faca un tenis bun si sa faca act de prezenta. Daca suntem sinceri si pe locul 2 a ajuns printr-o conjunctura favorabila. Daca nu schimba ceva, va fi in cadere libera. Cred ca daca ar iesi din top 10 ar putea avea sanse mai mari de a castiga un turneu de grand slam. Cat despre Steaua ma doare sufletul sa vad cat de rau a ajuns. Tin cu echipa asta de 16 ani si mi se pare ca perioada mai proasta ca cea actuala nu prea a fost. Poate doar in primul mandat al lui Olaroiu, dar macar s-a schimbat ceva dupa cateva etape atunci. Dupa parerea mea la Steaua e problema sistemul in care joaca. Sa ai varf ca Tade si sa nu stii sa-l pui in valoare…asta inseamna sa fii prost. Steaua ar trebui sa joace cu doi atacanti ca sa aiba si francezul cu cine sa combine. El se bate mult in atac, dar nu-l ajuta nimeni…ca determinare imi aminteste de Nicolita in zilele lui bune. Ideal ar fi fost sa joace Tade si Iancu in atac (dar cum conducatorii sunt prosti,l-au dat imprumut in Turcia, unde am inteles ca baiatul joaca bine). Si daca printr-o minune ia Steaua iar campionatul nu o sa faca mare lucru in Europa. Daca a ajuns Tosca sa fie integralist (nu am nimic cu el, dar cel mult e mediocru) atunci e grav…

  2. N-o fi Simona chiar atat de mare cum o vad unii, dar in niciun un caz o jucatoare slaba, asa cum o prezinta de cate ori pot cei la care ma refeream. 😉

  3. Domnilor, am văzut meciul dintre cehoaice ( kvitoca – Safarova), cred că cel mai reuşit până acum ( şi de acum încolo de la Turneu de 8).
    Ăla, DA! Tenis !
    Eu pe Tade l-aş transfera la echipa de rugby, ba chiar l-aş trimite înapoi la mămicuţa lui !
    Prea fac negroteii ăştia faţă doar unor blonde buzate amatoare de senzaţii …lungi şi tari !
    În rest, ca alde Tade găseşti câte doi pe post, mai buni ca el şi-n Liga II. Aşa prăpădită cum e ea !

  4. Tade a jucat foarte bine la CFR Cluj. De ce n-o face si la Steaua cred ca ar trebui sa ne spuna Radoi.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

