Steaua, victorie cu Botoşani acasă. La Cluj!

Linişte şi pace ieri pe-aici – n-am sărbătorit din cale-afară, ba chiar am făcut ceva ordine printre niscai hârţoage, iar Blonzimea ne-a fericit cu o serie de clătite babane şi, mai ales, ne-am uitat la filme.

Normal, eu mai dădeam din când în când pe meciuri, aşa c-am văzut câte ceva din Borussia cu Schalke, după final fazele de poartă din Craiova cu ASA – aici ardelenii au avut jumătate de ocazie şi-au marcat, pe când oltenii, din cel puţin cinci situaţii extrem de favorabile, au înscris tot o singură dată, şi-acolo printr-un autogol al oaspeţilor – şi, desigur, m-am uitat câteva minute în fiecare repriză la Steaua cu Botoşani.

Ceilalţi stelişti cu care am vorbit erau nemulţumiţi c-am primit trei goluri de la o echipă destul de slăbuţă sezonul ăsta. Corect. Dar tot e bine c-au dat ai noştri cinci!

Hai săptămână excelentă s-avem toţi, ca de obicei!

Şi la mulţi ani tuturor sărbătoriţilor din perioada asta!

Leave a comment

No comments yet.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

