România, egal în Italia

Destul de prins aceste zile cu niscai treburi, printre care şi o revizie generală a calculatoarelor, m-am rezumat la câteva postări pe Twitter şi-am sărit aici peste meciul de la Bologna de-acum câteva seri.

Partida, însă, am urmărit-o, chiar dacă printre filme, seriale şi emisiuni TV şi-abia juma’ de oră pe final cum se cuvine.

Mi-a plăcut jocul făcut de ai noştri – am deschis scorul, am stat destul de bine în teren şi-am egalat târziu Italia! Da, ştiu, Italia nu mai e ce-a fost, dar eu consider că rămâne o echipă foarte puternică, iar un egal în compania sa e de apreciat. 😉

În cu totul altă ordine de idei, de acest Black Friday defazat pe la noi eu v-aş sfătui să nu daţi iama-n electronice, cât să vă aranjaţi vacanţe la mare pentru vara viitoare – multe agenţii ofera reduceri substanţiale! Dar, na, acum fiecare procedează cum consideră de cuviinţă… 😀

Hai weekend excelent: s-avem toţi! 😉

2 Comments

  1. Asta cu Black Friday e pacaleala pe fata…se scumpesc toate cu vreo doua saptamani inainte,apoi vezi Doamne…ieftinirea pulii…

  2. MMda, cam la fel au incercat unii si cand a redus Pontiac TVA la alimente.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

