Partea mea de consolare

Întâmplător, m-am uitat şi la filmul ăsta din seria James Bond, în paralel cu meciul dintre Dinamo şi Steaua.

Care-i legătura? Păi am făcut ce fac foarte rar spre deloc: am pariat. Şi încă pe Dinamo!

De ce? Am folosit metoda amicului C. – el pariază mereu contra echipei favorite: dacă pierde la pariuri, e fericit că au învins ai lui; dacă pierd preferaţii, măcar el câştigă nişte bani. Partea lui de consolare.

Se-ntâmplă ce se ştie deja, la care Blonzimea: şi, eşti consolat?

Sunt pe dracu’ – nu ţine şmecheria, preferam să pierd suma pariată şi să câştige Steaua, categoric!

În fine, trecem peste şi săptămână minunată s-avem toţi!

FORZA STEAUA!

PS

Am mai văzut şi Pinguinii din Madagascar.

4 Comments

  1. Dă-o-colo supărare şi gândeşte-te ( din nou) la Mare !
    Egee, Platamonas… 😉

  2. Sa-nteleg ca ai urmat sfatul meu de vineri si ti-ai planificat deja o vacanta la mare vara ce vine? 😉

  3. Eu am firma mea. Cu care merg de vreo 10 ani .
    Iar de vinerele astea negre nici nu vreau să aud….


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

