Monica Z

Am văzut recent pelicula din titlu şi mi-a plăcut mult, în special datorită interpretării actriţei şi cântăreţei Edda Magnasson, aşa că o recomand şi pe-aici.

Apoi, eu l-am mai remarcat printre personajele importante şi pe fascinantul Vilgot Sjöman, întruchipat în acest film de Oskar Thunberg, iar de-aici până la Bergman şi ideea unei posibile vacanţe în insula Fårö n-a mai fost decât un pas.

Dar asta e deja altă poveste, deci trailer:

Altfel, ca de obicei, weekend excelent s-avem toţi şi, întrucât va fi unul prelungit, toate cele cuvenite şi din partea mea de Sf. Andrei şi Ziua Naţională!

4 Comments

  1. Dar de ăsta ce zici ?

  2. LOL! Ce sa zic… imi place mai mult cel recomandat de mine. 😉

  3. Nimic despre derbiul din seara aceasta ?😁

  4. LOL si catre tine – bine ca mi-ai amintit! 😆


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

