Reghe revine, Steaua câştigă

Mă plictisisem deja: Steaua lui Rădoi pierdea puncte într-o veselie, finanţatoruli îşi susţinea finul într-o alta, iar noi ne uitam ca vitele cum echipe net inferioare fac mişto de una evident superioară.

Habar nu am cine i-o fi deschis ochişorii latifundiarului, dar cert e că readucerea lui Reghe în Ghencea, să zicem aşa, fu de bun augur, dacă ne gândim c-am şters pe jos cu nişte olteni care se mişcaseră binişor când i-au întălnit pe alţii.

Bun – victorie categorică a băieţilor noştri aseară, ba încă una la o diferenţă de scor mult prea blândă ţinând cont de ceea ce s-a putut vedea pe la Piteşti, doar că pe bune de-mi permit să fac mofturi după epoca post-Gâlcă.

Mă rog… O fi sau n-o fi rost de 27, cum speră prietenul Toshiro, mai vedem…

Hai săptămână excelentă s-avem toţi, desigur!

6 Comments

  1. Ce ar fi îmbucurător este că dominarea, pe alocuri, categorică nu s-a terminat cu vreun 0-1, ca în alte dăți. Nu-mi doresc decât atât: ca, de acum încolo, scorul să reflecte fidel situația din teren. Și atunci chiar că e rost de 27…

  2. Cum ziceam – 12 puncte am pierdut numai cu Dinamo si Astra… 😉

  3. Steaua arată ce ştie doar în ultima fază a Ligii !
    Când rămâne doar crema…
    Ca să nu-i usture prea tare 😉

  4. O ambulanţă goneşte pe străzi şi la o intersecţie se răstoarnă şi accidentează un pieton. Şoferul coboară imediat, ridică victima, o instalează pe targă şi continuă drumul spre spital. La un moment dat, se întoarce zâmbind spre accidentat şi îi spune:
    – Ce noroc formidabil aţi avut că treceam pe aici!

  5. Asta, apropos de norocul unora….

  6. Daca la dinamovisti cu Petrolul te referi, da, aia chiar au avut un bulan fantastic aseara!


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

