Norwich vs. Liverpool 4-5, 23 ianuarie 2016

Am sărit peste vizionarea acestui meci senzaţional în direct din motive obiective: rezervare de vacanţă la mare pentru noi şi celălalt cuplu cu care ne petrecem de obicei concediile.

Noroc cu un site minunat pe care ajung de câte ori se-ntâmplă câte-o fază din asta, ceea ce vă invit şi pe dvs. să faceţi acum – doar dacă aveţi chef, desigur.

Iar dacă n-aveţi, vă spun eu, totuşi, pe scurt, ce fu: oaspeţii deschid scorul şi par să n-aibă vreo problemă, gazdele egaleaza şi-apoi intră la cabine în avantaj, ba imediat după pauză şi-l măresc; cei din Liverpool revin rapid şi egalează şi ei în mai puţin de zece minute, apoi preiau şi conducerea pe tabelă prin golul lui Milner, cu vreun sfert de oră până la final; Bassong de la Norwich egalează iar în prelungiri, pentru ca Lallana să aducă victoria în ultimele secunde!

Cât despre vacanţa de care aminteam – da, merg iar în altă parte, că litoralul românesc tot nu m-atrage! 😛

Hai săptămână excelentă s-avem toţi!

2 Comments

  1. Știi treaba cu ulciorul… De la Lidl la soacră-mea ajung cu 330, pe care îl aștept mereu cel puțin un sfert de oră. Ei, azi a venit exact la timp, ca niciodată. În schimb. la plecarea de la soacră-mea, s-a revenit la normal. Am terminat de vorbit cu tine la 10.25. Ei, bine, am ajuns acasă după 55 de minute. Am așteptat în stație de mi s-a urât… Acum mă doare de mor mijlocul, de unde speram să-mi treacă!
    Bre, bine că nu-s suporter al vreuneia din alea două echipe… Hai, că s-a mai văzut 4-3 de la 1-3, dar golurile din final te bagă-n boală. Mă întreb ce-ar fi făcut o echipă românească la 1-3 pe teren propriu. Cred că, în huiduielile propriilor suporteri, ar mai fi încasat câteva. Hai, că mai e puțin și reîncepe circul nostru. Să vezi acu` distracție…

  2. Aici gazdele au la 3-1 de la 0-1, apoi au egalat la 4 in prelungiri si-au pierdut in ultimele secunde!
    Despre transportul spre casa azi, ce sa mai zic – din cate am inteles nici macar nu-i foarte mare distanta…


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

