Fotbal prin Europa, 30-31 ianuarie 2016

De fapt, recunosc din start: în acest weekend am văzut în direct un singur meci – Bayern cu Hoffenheim, unde gazdele au câștigat fără să forțeze prea mult, oaspeții fiind parcă mai interesați să nu ia prea multe decât să joace de la egal la egal – ba și din ăla numai repriza a doua!

Dar, cum azi m-am trezit pe la 5 dimineața, m-am apucat la cafea să mă uit după rezultate și rezumate. Așa am văzut cum Juve a făcut instrucție la Verona cu Chievo, ba și mai și Real cu echipa lui Gâlcă, Espanyol.

Surprinzător mi s-a părut ce s-a întâmplat în orașul celebrului Dom, unde duelul local a fost tranșat categoric de Milan, o echipă despre care știam că nu se simte prea bine de vreo câțiva ani deja, nu că Inter ar fi peste măsură de sănătoasă, dar orișicât…

Am lăsat la urmă partida dintre Barcelona și Atleti deoarece catalanii au o groază de fani de limbă română și m-am gândit că poate or avea chef să explice de ce au avut nevoie gazdele de două roșii acordate adversarilor pentru a învinge. Desigur, dacă n-au, chiar nu e niciun bai!

Hai săptămână minunată s-avem toți!

2 Comments

  1. Real si Barca sunt doua mizerii de echipe mereu ajutate de arbitraj si de politic….

  2. Sigur ca da – atat Real cat si Barca sunt niste echipe slabe… 😆


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

