Medelin

Bă, mie-mi place:

Acu’ ceapa mă-sii, fiecare crede ce vrea!

10 Comments

  1. Ce mai dadea tiganu’ lectii de moralitate la Antena 3…cum ii acuza el pe toti…

  2. Tu tii cu Rapid, mi se pare normal sa fii suparat pe el cand auzi ca-i acuzat c-a luat din banii dati de unii tiganilor! 😆

  3. Ce treaba are Rapidul cu tiganii ? alta e echipa unde se aduna toata pleava societatii…😁..

  4. Cum ce treaba are Rapidul cu tiganii? 😆

  5. La muzică, de fapt la orice, intervine treaba cu ”de gustibus”. Ceea ce cântă Mădălin e muzică tradițională lăutărească, cu instrumente tradiționale, muzica de petrecere în anumite medii, mai mult de periferie. Cum la bază stau ritmuri orientale, mai săltărețe, unora le place. Mie nu prea, dar sunt piese orchestrale pe care le ascult cu plăcere.
    Ceea ce numim astăzi manea, e o caricatură a muzicii lăutărești, vulgarizată la extrem, de unde și succesul pe care îl are la vulg. N-are rost să insist, e un fenomen asemănător cu ceea ce s-a întâmplat în America. Negrii, cu ritmurile lor africane, au influențat pozitiv muzica albilor până prin anii 70-80. După care au distrus totul cu scălămbăielile rap.
    Nu mi se pare nimic mai hidos decât imitarea lor în țări care n-au nimic comun cu tradiția respectivă. Iar rapul în italiană, franceză, sau spaniolă e îngrozitor. Am rămas interzis auzind rap în bulgară sau turcă. Dar nimic nu mă deranjează mai tare decât cel în românește, cu pretenții de… artă (!!!). E ca și cum am raporta fotbalul românesc la performanțele ( 😀 ) Rapidului…

  6. Ai sa rizi, dar am ascultat o piesa hip-hop in bulgareste cand treceam pe la ei intorcandu-ma din Grecia cu masina si mi-a placut – ba chiar n-am fast singurul caruia i s-a parut misto! Dar, vorba, de gustibus… 😉

  7. Ce mizerie de om…sa nu uitam ca abia a dat vioara Stradivarius înapoi statului…sa iesi cu picioarele înainte de la bulau,jigodie !

  8. Acum, eu nu insinuez ca si tu ai fi la fel, dar stiu un papagal care nu stia ca Medelin e muzician, ci doar un pesedist imputit, spre deosebire de el, tanar frumos si liber care protesteaza fata de faptul ca o duce prea bine si vrea s-o duca mai rau! 😆

  9. Pai si ce are sula cu prefectura ?daca e muzician e scutit de parnaie ?eu sunt apolitic…mi a plăcut de madam Ghorghiu cand a apărut in viata politica dar apoi m a dezamăgit crunt…in plus am si aflat ca pasarica a propulsat o spre varfurile politicii…

  10. N-ai inteles: eu spuneam ca prea au sarit toti in capul sau, multi nestiind macar ce profesie de baza are, ci atacandu-l ab initio din cauza apartenentei la un anumit partid, plus ca e nevinovat pana cand se dovedeste oficial contrariul.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

