Plouă, plouă, plouă, Concordia se ouă

Da, ştiu, a bătut şi Steaua pe Astra în Cupa Ligii, ba şi Real s-a impus iar cu Roma şi-am mai văzut aseară şi-o victorie superbă a celor din Liverpool contra lui Manchester United.

Dar cel mai haios mi s-a părut meciul dintre Concordia şi Dinamo: pac-pac, trei boabe şi câinii par cam pa din competiţia asta.

La care vine un amic dinamovist cu justificarea: bă, e vorba de pariuri, că Chiajna avea super cotă şi-aşa şi pe dincolo.

Bine, mă, răspund, numai să fie implicat şi Şumudică, pentru că scapă toată lumea participantă la ghiduşie.

În rest, hai weekend excelent s-avem toţi!

6 Comments

  1. Toate acestea palesc in fata superbei victorii a României in fata campioanei mondiale,la handbal feminin…exceptionala prima repriza făcută de fetele noastre…

  2. Foarte frumos ce-au facut fetele noastre la handbal, insa am vazut numai ceva pe la stiri despre asta, meciul habar n-am cine l-a dat.

  3. Digi Sport 2…😁

  4. Ei, vezi, uite problema! 😀

  5. Nu prinzi sau ai ceva cu ungurii ?😁

  6. Prind si n-am nimic cu ungurii, dar am o problema cu faptul ca posturile alea care dau meciuri importante nu-s must carry!


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

