Steaua, trei goluri şi trei puncte cu Viitorul în deplasare

Am văzut meciul în cauză în paralel cu “Days of Thunder” şi echipatul pentru ieşit la o cârciumă de lux cu nişte rude spaniole. Deci nu l-am urmărit foarte atent, dar l-am văzut şi, mai ales, am văzut în direct toate fazele pe marginea cărora latră boromănimea.

Să le luăm pe rând. La duelul dintre Goulon şi Stanciu, e fault clar, sau cel puţin aşa zic eu: brânci şi dat la gioale stelistului. Nu-s arbitru, dar când se petrece aşa ceva în careu, am senzaţia că se dictează lovitură de pedeapsă.

Avem apoi henţul lui Popa. Mingea evident îi cade pe mână lui Adi, dar după ce-i făcut sandwich de doi fundaşi adverşi, dintre care unul loveşte şi el balonul cu lăbuţa – asta ca să nu mai spun că nimeni n-a observat nimic din tărăşenie până pe la a coişpea reluare TV!

Şi-ar mai fi acea adevărată psihoză declanşată înaintea partidei, cu suspiciunile de blat, cu invectivele adresate lui Hagi etc. S-a demonstrat că teoria cu pricina e doar o imbecilitate la care nu mai pot pune botul decât nişte oameni cu probleme grave la mansardă.

Aşa că hai să fim sănătoşi şi săptămână excelentă s-avem toţi!

2 Comments

  1. Nu a fost blat, dar nici Viitorul nu s a omorât cu firea…iar de boronime…nu stiu ce sa zic…cand te scapă de retrogradare Becali,normal e sa încerci sa ii întorci favoarea…tu esti băiat obiectiv,dar am auzit stelisti care nu au văzut nimic ciudat nici dupa acel meci cu cantec …aia deja sunt caz de autism…

  2. Mie mi s-a parut ca Viitorul a incercat chiar sa faca mai mult decat putea contra Stelei! Problema e ca Viitorul, desi o echipa bunicica, e mult sub Steaua. A, c-a sters pe jos cu Dinamo in Groapa, ceea ce noi n-am reusit, asta-i alta poveste, care insa justifica opiniile multora potrivit carora militienii lui Rednic si Negoita au avut in cateva meciuri importante un bulan de nedescris.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

