Steaua, victorie firească şi cu ASA

Am rîs vineri seară văzând cum câinii au stat capră pentru a fi călăriţi de sitari – nu rîdeţi, aşa am înţeles dintr-un ziar c-ar fi porecliţi astralii; de ce nu elefanţi, e lesne de înţeles.

Am rîs şi sâmbătă seară nu atât de Barcelona c-a pierdut pe Camp Nou cu Real, cât de fanii români ai echipei catalane, mulţi dintre ei extrem de vocali prin social media, de data asta extrem de tăcuţi.

Am rîs şi-aseară când am văzut că Reghe îl schimbă pe Bawab cu Râpă, zicând: băi, nene, ăsta vrea să facă meciul mai palpitant. Ceea ce a şi reuşit.

A, că victoria a venit până la urmă, în mod firesc, având în vedere diferenţa de valoare măricică dintre cele două combatante, ok, dar ceva emoţii tot am avut pe final, recunosc.

Deci toate bune, frumoase şi haioase şi săptămână excelentă, ca de obicei, s-avem toţi!

2 Comments

  1. ”Am rîs şi-aseară când am văzut că Reghe îl schimbă pe Bawab cu Râpă, zicând: băi, nene, ăsta vrea să facă meciul mai palpitant. Ceea ce a şi reuşit.”

    Păi, deh, băieții erau neobișnuiți să joace 11 la 11, așa că, dacă n-a putut să-l bage pe Chipciu, Reghe a echilibrat situația făcând schimbarea menționată.
    Dar penalty n-a fost! Sâc!

  2. Penalty nu mi s-a parut nici mie, adica am senzatia ca mureseanul faulteaza primul, dar Rapa mi s-a parut slabut per total si schimbarea neinspirata.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

