Cum am sărit peste Astra cu Pandurii

Văd programul şi reţin doar pentru câteva secunde că partida se joacă de la 18,30. Şi mă mir. Ba mai dau şi un RT ulterior legat de subiect, plus cîi-i mai zic şi Blonzimii despre un meci interesant de la opt, opt jumate sau nouă!

Şi-atât eram de interesat, încât pe la 8 seara am scos consoarta la o plimbărică, pentru ca odată reveniţi să aflu şi eu că fu 0-0, iar Teixeira luă roşu din prima repriză.

Apoi sună varul Keitel şi-i zic şi lui povestioara şi că mi s-a părut din start ciudat că s-a jucat aşa devreme. Oare de ce? întreabă el aluziv, iar eu mă gândesc că singurul motiv serios ar fi legat de programul TV: să nu se suprapună, fie doar o repriză, cu meciurile de Champions League.

Dar discutăm şi despre festinul fotbalistic european de zilele trecute pe la comentarii – dacă aveţi chef, desigur.

Acum aşteptăm marele derby cu Dinamo, în urma căruia, spun mulţi, Steaua redevine lider, deci weekend excelent s-avem toţi!

4 Comments

  1. Bate Dinamo la pas.

  2. Numai daca-i blat.

  3. Meci frumos in repriza a doua…cel putin un penalty neacordat Stelei…trompeta meciului:Reghecampf…joci cu Chipciu varf impins si cu Bourceanu si Pintili titulari…asta da mana de ajutor pentru adversar….

  4. Stai asa, ca scriu cateva cuvinte despre meciul de-aseara acusica si discutam acolo! 😉


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

