Steliştii s-au împiedicat întruna de căţei sezonul ăsta!

Pe bune, am ajuns la capătul răbdării: cinci meciuri consecutive cu dinamoviştii în care am fost mai buni, dar nicio victorie, ba într-una dintre partide chiar ne-am luat-o pe coajă!

Ok, aseară şi arbitrul Tudor le-a dat o mână de ajutor oaspeţilor pentru a scoate un egal mincinos pe Arenă, dar chiar şi aşa normal ar fi fost ca băieţii lui Reghe să zburde pe teren şi să câştige la scor!

În fine, asta-i situaţia, sperăm să câştigăm tot ce se poate de-acum încolo şi săptămână excelentă s-avem toţi!

2 Comments

  1. Becali a vazut alt meci…il face praf pe Stanciu,desi au fost cel putin 4 jucatori ai Stelei mult mai slabi decat el aseara…de la Dinamo sunt de remarcat Mevljia si Palici…impecabil Mevljia…nu cred ca a gresit vreo minge sau a pierdut vreun duel…impresionant.

  2. Mda, am vazut si eu ca Gigi s-a luat de Stanciu, cam aiurea, in opinia mea.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

