Fabulos meci aseară pe Anfield!

Am vrut să scriu de ieri un articolaş intitulat “Steaua da, Barça ba” în care să spun câte ceva despre cum rezervele Stelei au bătut lejer rezervele Astrei şi Barcelona a pierdut firesc în faţa lui Atleti, pentru ca apoi să anunţ că iar am chef de luat pauză de rit parlamentar, dar am renunţat la idee când am realizat că atât am bulversat-o pe Blonzime cu astfel de apucături, încât toată dimineaţa de joi a crezut că-i deja vineri!

Şi bine am făcut c-am amânat pentru azi publicarea de impresii legate de cele petrecute prin Ţară şi Europa la nivel fotbalistic, c-aşa mă pot referi şi la cel mai spectaculos meci dintre cele disputate la mijlocul săptămânii pe cale să se încheie, anume Liverpool cu Borussia Dortmund.

Da, m-am bucurat pentru englezi şi da, m-am întristat alături de germani: pe lângă faptul că le simpatizez pe amândouă, ambele echipe au etalat un fotbal de calitate şi meritau calificarea, dacă s-ar fi putut aşa ceva.

Un prieten, e drept, doar fan Liverpool, nu şi Dortmund, mă sună chiar în timp ce scriu rândurile acestea să-mi spună că n-a mai văzut asemenea meci superb şi la care să se bucure atât de mult de la victoria României cu Argentina din 1994.

Eu am mai avut un motiv de bucurie – nu, n-am jubilat la eliminarea Barcelonei, deşi fanii catalanilor de limbă română de prin social media ar fi meritat niscai aroganţe, cum ar zice un presonaj de pe la noi. Pentru Real m-am bucurat, marţi, când madrilenii mei au reuşit remontada cu Wolsburg, mai ales datorită acestui excepţional jucător pe nume Cristiano Ronaldo.

Iar dacă tot am amintit de personaje de pe la noi, să revenim şi la oile noastre interne. Despre ruşinea dinamovistă puteţi citi ce-a scris Toshiro – excelent, ca de obicei. Aici vă spun c-aşteptăm partida de la Giurgiu, numită de presă finala campionatului, una pe care trebuie şi normal ar fi s-o căştige Reghe&Co. Dar vedem ce va fi sâmbătă seară.

Acum hai weekend minunat s-avem toţi, desigur!

14 Comments

  1. Bre, Ronaldo și ai lui tot fotbal joacă? Că nu seamănă deloc cu ce vedem noi pe-acilea… Deși pomenea Strâmbu de niște variante din Groapă. Un fel de Panasoanic, Abibas sau mai știu eu ce…

  2. După meciul de pe Anfield cred că se schimbă vorba aia cu ”ești sigur că i-ai bătut abia cînd îi vezi urcați în autocar”. 😀

  3. Si aia cu fotbalul care-i un joc intre 22 de oameni la care castiga mereu nemtii – Lineker, parca… 😉

  4. liniste la galerie! 😀 incepe mondialul de snooker. lupta Ronnie!

  5. Hopa! Ti-ai revenit, bre, c-a batut Petrolul Craiova! 😀

  6. eh, o sa-mi revin de-a binelea daca bate Astra Steaua 😀

  7. Tot fan Astrolul, tot fan Astrolul? 😆

  8. 😀 de fapt am vrut sa-ti atrag atentia ca nu ai scris “Petrolul” cum se cuvine 😉

  9. Stiu, stiu, am dat drumul la Shift mai devreme si repede te-ai apucat sa dai replica, pana s-apuc eu sa corectez! 😀

  10. Ovidiule, și anul ăsta rămâi cu buza umflată – Steaua rade tot! Și un bonus nasol: din vară, echipa ploieșteană impropriu numită Petrolul va disputa, în sfârșit, tradiționalul derby cu sora ei întru suferință. Respectând tradiția…

  11. @ Si aia cu fotbalul care-i un joc intre 22 de oameni la care castiga mereu nemtii – Lineker, parca…

    Parafrazând: ”Campionatul României e o competiție între 12-18 echipe pe care o câștigă mai mereu Steaua.”

  12. Sa speram ca-i batem pe vanatorii de elefanti si diseara!

  13. “Ovidiule, și anul ăsta rămâi cu buza umflată – Steaua rade tot!”
    chiar ma doare la basca. replica aia a avut cu totul alt scop. Mihai a corectat intre timp, asa ca discutia nu mai are rost.

  14. nici bonusu’ nu pare realizabil. cred ca Rapid promoveaza.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

