Mai bine dăm pe snooker!

Mă sună Keitel sâmbătă după prânz: vere, te-am visat – se făcea că intrai cu Astra pe final, mijlocaş stânga, era deja 3-0 pentru noi, tu îi driblai de-i înnebuneai pe unii de la ăia şi unul te faulta nasol, îţi dădea urât la gioale, tu săreai să-l baţi şi luai roşu, apoi voiai să-l iei la bătaie şi pe arbitru că ţi-a dat roşu!

Eu îi spun că da, interesant vis, sper să fie de bun augur şi să bată Steaua, dar uite, continui, tocmai îi explicam prietenului cunoscut ca Lupul Galben că mi se pare mai important meciul de la Giurgiu decât Campionatul Mondial de Snooker. Acum, post factum, cu şansele la titlu diminuate considerabil, spun pe şleau: mai bine dăm pe snooker, că ediţia asta de campionat intern la fotbal s-a cam supt.

Desigur, putem invoca arbitrajele ostile Stelei şi favorabile Astrei, atât în sezonul regulat cât şi în playoff – chiar în această partidă am avut parte de un Alibec lăsat eronat în teren după cel puţin trei ieşiri grosolane şi-un gol anulat total aiurea lui Marica! – sau chiar mânuţele de ajutor date cu voioşie de unii adversari, ca caprele roşii, de pildă, ba chiar şi suspecta prietenie dintre un jucător profesionist şi antrenorul unei contracandidate la titlu, cel din urmă afişând ostentativ tricoul primului din perioada sa petrecută la o echipă de ligă inferioară, dar n-are sens, pe bune.

Eu zic ce-am zis şi imediat după meci: de vină sunt numai steliştii înşişi, n-are sens să căutăm scuze prin alte părţi! Sau, dacă vreţi, putem face oarece caterincă: eu sunt de vină c-am plecat pe ştrase înainte de pauză şi n-am mai transmis norocul meu proverbial prin televizor către jucătorii stelişti; sau Blonzimea, că ea m-a scos la cumpărături; sau vecinul întâlnit în faţă la Mega şi care ne-a ademenit pentru repriza secundă la un vinişor la carafă la o terasă din curtea uneia dintre viluţele din cartier; sau comentatorul TV care pronunţă Alibeg; sau fix visul lui Keitel de care spuneam etc.

Să fim serioşi – hai săptămână excelentă s-avem toţi!

2 Comments

  1. Bravo! o initiativa foarte buna. campionatul mondial a inceput furtunos. campionul mondial si vicecampionul au iesit din primul tur. Ronnie a jucat ca o cizma, dar a castigat. mai avem inca aproape doua saptamani de spectacol.

  2. Campionii ăia sunt și ei tot de la FCSB, Ovidiule?


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

